| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 januari 2004 Locatie: diest ( BELGIE)
| Kijk ik heb net de pc van men broer gekregen om te casemodden en te oc Het is een celeron 500mhz Nu dit is men vraag (het is mss wel een dom vraag maarja) Kan ik als ik een nieuw moederbord en processor koop , kan ik die erop laten werken ? niet dat ik nieuw soort geheugen moet kopen , en een nieuw hdd ,enz... ik dacht aan een 8Krai moederbord van 65 € Citaat:
Citaat:
| ||
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Een celly 500 is altijd SDram, je zal dan dus ook DDR ram moeten kopen. Heel simpel, maar wat meer specs kan idd geen kwaad.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2004 Locatie: diest ( BELGIE)
| k ik heb men titel verandert en hier zen men specs CPU : name intel celeron 500mhz code name mendocino package socket 370 PPGA core speed 515.8 mhz multiplier x7.5 fsb 68.8mhz manufacturer compaq model 6608h chipset intel i810 is dit genoeg specs ? ps : die specs van dat moederbord en processor komen vanwww.bells.be |
| | |
| | #7 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
alleen de processor en het moederbord hebben we niet zo veel aan. wat voor videokaart? geluidskaart? andere insteekkaarten? cd spelers en harddisks? huidige manier van frontpanel leds/switches aansluiten? ik zie trouwens compaq voorbij komen. er is kans dat je nieuwe moederbord voor geen meter zal passen. Ook de voeding kan voor problemen zorgen, aangezien compaq meestal geen high power voedingen levert, en soms andere connectors gebruikt dan gebruikelijk is. editje: trouwens, als je ff een plaatje van de kast laat zien, en hoe het er aan de binnenkant er uit ziet, kunnen we een diagnose stellen of het waarschijnlijk wel of waarschijnlijk niet gaat passen. | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [TKA] moederbord, ram, processor, vga en geluidskaart | uzuri | Recycle Junkies (V&A) | 4 | 1-12-2007 10:34 |
| Nieuw moederbord en processor nodig, advies | newbie252 | Hardware Junkies | 8 | 25-12-2006 13:37 |
| Nieuw moederbord, beetje hulp? ;) | Misterbanks | Hardware Junkies | 1 | 23-10-2006 12:40 |
| Nieuw moederbord | sOlAr | Cooling & OC Junkies | 46 | 7-07-2003 12:15 |