| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 februari 2004 Locatie: Haarlem
| lieve mensen, ik heb al weer een tijdje terug een nieuw mobo gekocht, maar ik krijg de on board sound maar niet aan de praat. Ik heb werkelijk alles geprobeerd voor zover mijn kennis gaat en die gaat over het algemeen ver ![]() Het betreft hier een ASUS A7V8X mobo met VIA KT400 chipset. nieuwste drivers, oude drivers, vage drivers, ik heb alles al geprobeerd, maar er gebeurt simpelweg gewoon niets. Geluidskaart word gewoon herkend, en kan em prima installeren, maar er komt gewoon geen geluid uit! Heb gecontroleerd of hij misschien met een andere kaart in conflict is, maar dat is ook niet het geval. In de bios staat hij volgens mij ook gewoon aan, aangezien ie anders ook niet herkend zou worden in windows. Ik gebruik Win XP Prof. SP1, maar bij andere OS's treedt precies hetzelfde probleem op. Heeft iemand enig idee wat het zou kunnen zijn en/of wat ik nog zou kunnen proberen? please help! ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Simpel beginnen, zit de stekker van je versterker wel in de lichtgroene uitgang op je mobo, en doet je versterker het, en staat je volume van je PC - versterker etc. niet helemaal dicht?
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 15 februari 2004 Locatie: Haarlem
| Citaat:
genomen.. maar zowieso bedankt ![]() | |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| Citaat:
Dus ik zou ff de bios checken.
__________________ AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| ik heb een keer ook zo'n probleem gehad met een a7n8x. al kijk je in de handleiding zie je dat je links van je agp poort een frontport audio aansluiting heb, hier horen jumpertjes op te zitten, volgens mij de R + en -, en de L + en -. check dit effe... weet ik niet zeker als er jumpertjes zitten is dit et dus waarschijnlijk niet, maar als ze er niet zitten is dat waarschijnlijk je probleem. zo niet zou je je bios kunnen updaten, dan heb je sowieso weer default waardes overal en misschien was het een bug in het board die met een update verholpen is |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| wat kan een geluidskaart hebben?? | G-force | Hardware Junkies | 4 | 31-10-2007 17:03 |
| On board graka | dazzler | Cooling & OC Junkies | 3 | 5-09-2007 00:14 |
| hardcano 10 met 2 usb aan sluitingen op een moeder board | zergmutand | Elektronica Junkies | 17 | 14-02-2005 23:40 |
| Asus nforce4 board met sli opstelling beide gpu wctje? | unreal | Hardware Junkies | 1 | 7-01-2005 02:10 |