| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: Auckland
| Hey, Ik ga morgen naar een pcbeurs, en ik wil gaan kijken voor een case. Maar waar moet ik nou precies op letten? Moet ik meer op de kwaliteit van de airflow enz letten of wat? hartelijk dank voor alle tips... (ps moet niet meer dan 50 euro kosten ) |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Uhm.... wat wil je gaan doen met je case ? .... ik neem aan modden ? in dat geval maakt het weinig uit wat voor kees je gaat aanschaffen: modden is het restylen naar jouw persoonlijhke wensen o.a. ! dus misschien zo goedkoop mogelijk... Waar je op moet letten, denk ik, zijn de afmetingen: wil je er water-koeling in of niet, mag ie groot zijn of juist niet ? enz. enz. Zelf heb ik eens een zilver kleurige midi-kees gekocht en besloot deze (fabrieks) kleur te behouden.... nu zit er een side- en top-window in maar nog steeds met de originele kleur dit is nog steeds m'n eerste case-mod die nog lang niet af is...Hint: voor 50 Euri's heb jij een hele kewle case die goed gemod kan worden ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| Als je verteld hoeveel je ongeveer uit wil geven en wat je ermee wil doen kan ik je wel wat advies geven... Een paar punten waar je op moet letten: - Ik vind persoonlijk stevigheid belangrijk, sommige cases kan je alle kanten opbuigen. - Zit er wel of geen voeding bij (als er geen voeding bij zit moet je rekening houden dat je er een voeding bij moet kopen en dat je daar extra voor moet betalen) - Is de case groot genoeg voor al je hardware en is er nog een mogelijkheid voor uitbreiden in de toekomst. - Vind je de case mooi. - Voor als je gaat modden: kijk zelf eens wat je er aan kan modden... - Kan je de mobo tray er uit halen (is een stuk makkelijker met hardware in bouwen) |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 november 2003 Locatie: het hoge noorden
| ik heb vandaag op de pcbeurs van groningen een kast gezienvan 210 euro die was echt harstikken mooi(en ik krijg hem!!)namelijk de thermaltake xaserIII aluminium bigtower met sidepanel en volledig te openen voorkant |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Citaat:
| |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| nieuwe case bouwen | robbert1108 | Casemod Junkies | 24 | 11-12-2007 16:51 |
| nieuwe case ? | gangsta_nation | Hardware Junkies | 6 | 15-07-2005 18:50 |
| Nieuwe Case | JeroenR | Cooling & OC Junkies | 2 | 9-06-2005 08:09 |
| Nieuwe Lian-Li case | eXistenZ | News & Review Junkies | 21 | 1-04-2005 17:48 |