| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 januari 2004 Locatie: Apeldoorn
| Hoi, Het is een heel lang verhaal dat ik niet ga vertellen, maar ik heb een HDD opengeschroefd terwijl die nog goed was (ik dacht dat ie kapuut was). Na 2 dagen zat er wat stof terwijl die open lang en een paar vingerafdrukken van mij. Ben flink ant blazen met compressor en boenen geweest (gewoon droge doek), maar als ik em aamsluit doet ie t niej Heeft iemand tips voor me? Kan ik em nog aan de praat krijgen ? |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| Open schroeven van Hdd Is meestal doodelijk voor je hd Denk dat je een begrafenis kan gaan regelen voor hem ![]()
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Als er stof en vingerafdrukken op zitten doet ie het zeker niet meer.. Zelfs als je alleen maar de deksel los schroeft, er af haalt en weer vast schroeft doet een dergelijke schijf het waarschijnlijk niet meer omdat de koppen gedesynchroniseerd zijn. (zie ook het verhaal over de Y2K-bug mod)
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 januari 2004 Locatie: Apeldoorn
| Citaat:
| |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Er zit geen vacuum in de HDD, want dan zou je een plop horen als je hem opend. Wat het inhoud is dat je HDD-koppen scheef zitten, en dus niet meer kunnen lezen.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Hoe krijg ik me case open :? | defecto | Casemod Junkies | 25 | 4-09-2003 20:21 |
| Hoe open je je cd-rom drive als je er een bay op zit? | jrbuurke | Casemod Junkies | 16 | 15-08-2003 07:10 |
| 1e MOD (A-Open) | jawie | Casemod Junkies | 16 | 23-03-2003 17:40 |