| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 december 2003 Locatie: Bergen (NH)
| Ik ben nu al een flinke tijd bezig met zoeken naar een nieuwe monitor. Ik ben alle fabrikanten langs geweest en heb pricewatch helemaal doorgenomen. Nu blijf ik met twijfels zitten mede omdat het voor sommige modellen/fabrikanten moeilijk is om goede reviews te vinden. De reviews die ik heb kunnen vinden waren meestal users reviews en daarin lopen de meningen zo uiteen dat ik er niet echt wijzer van word. Daarom wilde ik toch even van jullie kennis gebruik maken om mijn keuze te maken. Het liefst wil ik een platte 19inch monitor maar die dingen zijn allemaal zo lelijk dat vieze wit terwijl de rest van mijn onderdelen zwart en zilver zijn. Mijn budget ligt tussen de 175 en 275 euro. In mijn zoektocht ben ik een paar modellen tegengekomen die mij aanspraken: MAG FS986 Zwart/zilver 19 inch CRT monitor http://www.eynstein.nl/a/3549.html iiyama LS902UT, 19" http://silverapp1.mycom.nl/MyCom/Sto...§ionID=109 iiyama MM904UT, 19" http://silverapp1.mycom.nl/MyCom/Sto...§ionID=109 De iiyama's vind ik nog het mooiste design hebben onder de witte monitoren. Ik heb al meerdere winkels gevraagd of het nog mogelijk was om de BK (zwarte versie) te bestellen maar dit was niet meer mogelijk. Weten jullie misschien nog wat goede/mooie modellen en hebben jullie ervaring met de bovengenoemde modellen? Of andere adviezen please lemme know! Greetz Maxxen
__________________ AMD AthlonXP 2400+@2300 Mhz (200x11,5 ) , Asus A7N8X, 2 x 512 MB Twinmos PC3200, Radeon 8500, Game theater XP, 1 x Maxtor 80 GB/8 MB cache ATA133, 1 x IBM 40 GB |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| Kijk wat mooi is is voor iedereen anders De 1 vind die mooi de andere weer die dus daar moet je echt zelf over beslissen. Je links werken trouwens niet van de 2 iiyama's :P Heb zelf nog een Crt 19inch novita staan (Is te koop) Hijs wit maar vind hem zelf best mooi en beeld is ook helder en scherp ![]()
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| Met monitoren kan je het beste zelf gaan kijken wat je het mooiste vind, wat een ander mooi vind hoef jij niet mooi te vinden. Daarom zijn de reviewers waarschijnlijk ook zo verschillend van mening. Dus ga eens bij een pc shop kijken wat je zelf mooi vind. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Jah idd ga ik ook cker doen iig bedankt voor jullie reacties!!
__________________ AMD AthlonXP 2400+@2300 Mhz (200x11,5 ) , Asus A7N8X, 2 x 512 MB Twinmos PC3200, Radeon 8500, Game theater XP, 1 x Maxtor 80 GB/8 MB cache ATA133, 1 x IBM 40 GB |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Zoals Gizmo zegt: zelf kijken werkt het beste. Bij een iiyama met platte beeldbuis bijvoorbeeld heb je 2 licht zichtbare lijnen door het beeld lopen (nadeel van de gebruikte Trinitron-techniek) en ook helderheid, contrast en scherpte kunnen heel erg verschillen, waarbij naar mijn mening 'beter' niet altijd mooier is. Want hoe scherper het beeld is, hoe beter je afzonderlijke pixels ziet, wat ik persoonlijk niet echt mooi vind.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Hmm goed om te weten is dit bij flatron niet het geval?
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| ik heb ook een witte noname beeldscherm met een halve flattron (vertivaal is ie plat en horizontaal een beetje bol). Die streepen heb ik niet echt last van. Het valt vooral op als je erop gaat letten en bij een witte achtergrond.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
|
| « HDD was open
|
advies laptop » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| tv als monitor | Pawiro | Hardware Junkies | 9 | 5-02-2006 12:37 |
| Monitor MOD | Terminal13 | Elektronica Junkies | 16 | 24-04-2004 18:27 |
| AGP 4mb of PCI 16mb dilemma | yuppie | Hardware Junkies | 10 | 27-03-2004 16:42 |
| Voeding dilemma | Eergassie | Hardware Junkies | 19 | 23-07-2003 13:00 |
| Het grote DX-8 versus DX-9 dilemma | Daffy_Duck | Software Junkies | 9 | 10-03-2003 18:45 |