| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 februari 2003 Locatie: Wagenberg
| Ik heb een typische RTFM-vraag maar het antwoord staat dus niet in de manual. >D Het probleem is het volgende ik heb een Aopen AX34 Pro II (gekregen van iemand) liggen met daarop een PIII 1Ghz. Maar nu brandt er rechts boven bij de geheugen banken een rode led en ik weet dus niet waarom deze brandt en ook niet wat de functie van de led is. De led brand rood. Alles werkt trouwens gewoon start goed op zonder foutmeldingen enzo en zit verder nog 256 MB SDRAM 133 Mhz in van Dane-Elec. Is dit misschien een power-led zodat je kan zien dat er stroom door het mobo loopt ofzo, ik zou het echt niet weten en doe dus maar een gok. BTW ik heb de manual gedownload van Aopen, had geen papierversie (misschien dat het er daarom niet in staat )
__________________ Velen die leven verdienen de dood en sommigen die sterven verdienen het leven. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Faq word aan gewerkt. Ons excus hiervoor. Verder de rode led bij het geheugen klopt. Dit is namelijk een ledje dat je laat zien dat je geheugen door de chek is gekomen. Geen zorgen maken dus. Is standaard.
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 24 februari 2003 Locatie: Wagenberg
| Citaat:
![]()
__________________ Velen die leven verdienen de dood en sommigen die sterven verdienen het leven. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| rode uv pen | snake526 | Area 1337 | 10 | 24-07-2006 13:28 |
| Beeldscherm heeft 5 rode strepen en is streperig | Daniƫl | Hardware Junkies | 3 | 3-07-2003 17:19 |