| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 februari 2003 Locatie: Wagenberg
| Ik ben al een tijdje opzoek naar een nieuwe voeding, nu dacht ik van ik ga voor de Q-Tec 400W Dual Fan Gold Low Noise, maar nu is de opening achterin mijn kast kleiner dan normaal en bij sommige voedingen komt de powerconnector (die zwarte met drie pinnentjes, voor aansluiting op het lichtnet) in mijn case dus niet voor de opening. Eigenlijk heb ik ook geen zin om in mijn case te gaan dremelen. Dus daarom wilde ik graag weten of iemand hier de afstand tussen die connector en de buitenkant van de behuizing weet, zodat ik van te voren kan kijken of het past. Al op de site van Q-Tec gekeken, maar daar stond het niet op. ![]() BTW ik wil de voeding zo hangen dat die tweede fan boven mijn processor komt (om de warme lucht af te zuigen) en dus niet dat deze aan de bovenkant zit (dan heb ik er niets aan).
__________________ Velen die leven verdienen de dood en sommigen die sterven verdienen het leven. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Je zult een aangepaste voeding nodig hebben. Deze zijn bijna niet te krijgen, en alleen bij de gene die je kast gebouwt heeft. Voor de voedingen zijn standaarden. Die zijn te vinden op het internet met google.nl .
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| misschien een tikkie kort door de bocht want er schijnen nogal fikse verschillen te zitten tussen de verschillende Q-tec voedingen. De 550 Dual Fan Gold komt over het algemeen erg redelijk uit de test, zeker als je kijkt naar prijs/kwaliteit verhouding. (nee, ik werk NIET voor Q-tec) |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Citaat:
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 januari 2003 Locatie: Almelo
| Ik heb de 550 watt, en de afstand tussen de buitenkant en de atx-connector is 6 mm. Ik denk dat dit bij de 400W versie ook zo is, aangezien er voor zover ik weet geen verschil zit tussen de behuizingen... Ik heb eventueel nog wel een plaatje van de psu voor je, mail me maar: jjboere [at] hotmail [dot] com (msn mag ook). |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #10 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
![]()
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |||
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 februari 2003 Locatie: Wagenberg
| 6 mm is veel te klein >D Wat is de afstand van de opening (waar de connector inzit) tot aan de buitenkant van de behuizing, want de electroboer heeft toch ook van die connectors die je er kan klemmen (zonder die scroeven dus). Kan denk best wel eens 1 cm schelen. Hoef ik er alleen maar een andere connector erop te solderen. Wie o wie weet dit?
__________________ Velen die leven verdienen de dood en sommigen die sterven verdienen het leven. |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Citaat:
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Form Factor afmetingen topic request | grimmeld | Casemod Junkies | 2 | 10-05-2007 09:42 |
| afmetingen p4 cooler | War Lord | Cooling & OC Junkies | 9 | 23-04-2004 22:36 |
| CCFL buisjes en afmetingen | Tanglung | Casemod Junkies | 10 | 1-03-2003 11:07 |