| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 februari 2004 Locatie: Deventer
| Hi, Ik heb sinds kort mijn pc geupdated,en heb een probleem met de Brander MIjn pc is nu : AMD Athlon Xp 2200+ 120 GB HD Western Digital (8mb cache) Asus a7v600 Mainboard 512 Mb DDR geheugen Nvidia GeForce 5200 ?? 128 mb 40x speed Aopen Cd-rom 52x32x52 Brander Samsung Het probleem is dat de cd brander 52x moet branden (cd-r) Als ik easy cd creator moet geloven... Brandt ie nooit op 52x Maar gemiddeld rond de 30x met pieken en dalen tussen de 2x en 49x Wat is hiervan de oorzaak, Of hoort dit gewoon zo ? Thnx in Advance.... Marco |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Het is ook een 52x max, dus je heb geen garantie dat je die 52 ook zal halen, alleen heb je garantie dat ie et theorietisch KAN halen. Je zal het ook wel merken als je andere merken cd-r erin doet... sony's haal je een hogere snelheid mee dan die dingen van de aldi bijvoorbeeld. En aan het begin van de cd heb je ook een andere snelheid dan aan het eind van de cd. Hoe snel je pc de data kan aangeven aan de brander maakt ook wel uit natuurlijk. Het hangt dus van veel factoren af. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 november 2003 Locatie: Vlaardingen
| Ten eerste welkom op het CJ forum. Zoals al eerder is vermeld zal je die snelheid eigenlijk nooit halen. De schrijfsnelheid is daarom ook verschillend dacht ik aan de binnenkant van de cd of juist aan het randje. Ik weet het niet zeker maar dan zou je snelheid op het laatst het grootst moeten zijn, in jouw geval dus die 49x. Overgens denk ik niet echt dat je het verschil zal merken tussen bv een 48 speed en een 52 speed writer. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Zijn je schijfjes ook wel compatibel voor 52 speed schrijven ?
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
als ik bijv sony neem zal het dan verschil maken ?Grtz + Thnx Marco | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 oktober 2003 Locatie: Amsterdam
| Sony + TraXData zijn de schijfjes die ik bij voorkeur gebruik..., maar verder tsja, als je even gezocht had op het internet wist je dit denk ik ook wel, en owjhah voor ik het vergeet, welkom @ CaseJunkies.com .
__________________ Back.. Alive and kickin'. |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
![]() Dan ga ik tog maar eens traxdata kopen zijn goedkoper als Sony ! Thnx.... | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| WD RAPTOR of SAMSUNG F1 1TB | modder.exe | Hardware Junkies | 10 | 14-01-2008 07:45 |
| Samsung SyncMaster 931BF | ikbenjoost | Hardware Junkies | 3 | 4-03-2007 01:12 |
| ervaringen Samsung HD's | Dj Tw@n | Hardware Junkies | 18 | 15-09-2003 17:23 |