| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
|
| Beste Junks, Ik heb sinds een week een Asus Radeon 9600XT en hij bleek toen ik hem net teste op mijn nf7-s je niet te werken, toen heb ik hem uit het agp slot gehaald en er weer ingeduwd. Hij deed het toen weer super.. alleen de volgende dag bij het booten deed hiij het weer niet en heb ik m zeker 10x uit de agp moeten trekken, als hij eenmaal beeld heeft dan blijft dat ook zo.. maar als ik nu de volgende dag weer ga booten doet hij het alweer niet ![]() Nu word het probleem nog wat ingewikkelder: als ik hem in mijn p4 systeem douw dan loopt hij als een treintje.. en als ik dan de gf4 van mijn p4 naar me abitje omplaats loopt deze ook gewoon goed :s Wie o Wie weet het antwoord ![]() |
|
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Ik heb hetzelde mobo en kaart maar bij mij deed alles het perfect. Ik gebruik de drivers van nvidia die op de cd mee worden gelevert voor mijn mobo en alles van 3.8 tot 4.1 werkt goed met mijn videokaart. Maar ik heb gehoort dat het bij veel mensen aan de chipset drivers ligt dus misschien ff je drivers en bios updaten.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #6 (permalink) | |
|
| Citaat:
en bovendien.. de kaart doet het soms.. dus het kán wel nog mensen met suggesties dan? | |
|
| | #7 (permalink) |
| je agp slot ff goed schoonblazen, Bij mij zit er soms wel is wat stof tussen waardoor de kaart niet goed contact maakt. En probeer je kaart ff in een andere pc want als je het probleem dan nog heb denk ik dat het aan je kaart ligt.
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #9 (permalink) | |
|
| Citaat:
en ik heb ook de drivers.. maar anders kon die toch nog wel beeld geven tot in windows.. want nu doet hij het zelfs niet bij het booten... ik zal eens gaan kijken of hij wil werken en anders dan gaat hij terug.. en wil ik een andere proberen edit: 350 watt enermax psu.. alles stabiel hoor ![]() | |
|
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 mei 2003 Locatie: Rijnsburg
| ja PSU is stabiel, een andere kaart doet het wel in het systeem, de drivers zijn goed en eht is geen chipset conflict. Wat doen we moeilijk ? die kaart is net nieuw, ga naar die zaak en ruil em om , nee hoeft niet perse voor geld kan ook gewoon een andere kaart. |
| | |
| | #12 (permalink) |
|
| nou, net met de winkel gebeld, ze zeggen dat het aan mijn bord licht omdat de kaart het wel doet op een ander mobo, ze zeiden dat ik het voltage van de agp omhoog moest gooien maar daarvoor gingen ze nog ff met asus bellen of dat nog onder de garantie viel.. als ik de kaart terug ga sturen en er is nix mee aan de hand kost het me 30 pleuro.. Misschien hier nog iemand in zuid limburg die een abit bordje heeft waar ik me kaartje ff op kan testen? |
|
| | #13 (permalink) |
| Het ligt niet aan het bord dat is gewoon onzin. Ik heb hetzelfde bord en een 9600xt en daar heb ik nooit problemen mee gehad. Gebruik anders de mobo drivers die je op cd heb gehad bij je abit. Die gebruik ik ook en daarmee werkt alles.
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wel beeld dan weer geen beeld | Willy | Hardware Junkies | 11 | 13-03-2004 12:39 |
| Waar te koop? (Asus R9600XT) | SiLaTroN | Hardware Junkies | 3 | 25-12-2003 01:23 |
| TV out alleen maar zwart/wit beeld ?? | Lampje | Hardware Junkies | 1 | 11-09-2003 21:12 |
| monitor kaduuk: Beeld valt soms weg en trilt en beweegt veel | Thadeez | Hardware Junkies | 19 | 31-03-2003 19:44 |