| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Hey Junks, Even een vraag (mischien een hele simpele voor sommigen), maar wat is belangrijker bij een DVD SPELER. De toegangstijd of de Buffer? Ik ga uit van DVD Spelers met dezelfde leessnelheid!
__________________ Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Het is een beetje te vergelijken met al die pijnstillers die we momenteel op de markt hebben. De een is snel-werkend, de ander is lang-werkend.. >/ Waarom niet eens een keer gewoon snel EN lang-werkend? :P Maargoed, back to tha subject! Ik denk dat de buffer iets belangrijker is, die zorgt er namelijk voor dat de dvd goed blijft lopen, en wel wat skips kan hebben. Volgens mij is de toegangstijd alleen maar hoelang hij erover doet voor hij de dvd inleest. ..just my $0,02 ..
__________________ Dus... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Toegangstijd geld voor de hele DVD, Buffer geld alleen voor de 2 of 8 mb in de buffer. Meer buffer betekent dat er meer opvolgende film in je buffer zit. Dus een korte skip van 10 seconde ofzo doe je vanuit de buffer. Wil je naar een andere chapter op de DVD skippen, dan heb je meer profeit van de hogere toegangstijd, omdat die over de hele DVD kijkt, en als de toegangstijd dus hoger ligt, duurt het langer voordat de juiste track is gevonden op de DVD.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |