| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 november 2003 Locatie: Yes
| ik heb vandaag wat hardware gekocht en heb mijn pc uit elkaar gehaalt en er een waterkoeling ingezet maar die heb ik er na een tijdje weer uitgehaalt ik heb nu de zelfde hardware in mijn computer gedaan van te voren maar het gaat nu helemaal fout. als ik de computer aan zet slaat hij na een paar seconden af en ik krijg ook geen beeld. waar kan het aan liggen. kan het liggen aan de power switch en restet swich en led draaitjes of iets anders msn corslegers@hotmail.com desnoods via de telefoon
__________________ Modden = Big stress |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| of je hebt je power led op je powerknop pinns zitten. dan slaat ie na 4 secondes af.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #6 (permalink) |
| zo een ben ik wel maar ik heb met het moederbord boekje erlangs de pins erin gedaan en ik zal niet weten welke er dan fout moet zitten. en de leds doen het alle bij als je hem aanzet maar waarom kan mijn cpu opeens te warm zijn hij staat niet eens aan
| | |
| | #10 (permalink) |
| Tis ook altijd gezeik met die amd krengen he. ![]() Je weet de correcte procedure voor het aanbrengen van pasta? Zit geen geen pasta oid in je socket op een of andere manier? Houden de AMD offsets onder je blok de boel mischien tever af? Voltages van je PSU kloppen? Is er mischien niet gewoon een IRQ conflict met iets wat je veranderd hebt?
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #11 (permalink) |
| mischien kan het zijn dat er koelpasta bij het verwisselen van de cooling een deel weg is gegaan. maar ik heb geen koelpasta dus er valt weinig te koelen. ik heb er nu een 2600 in zitten. ik heb hier ook nog een 2500 liggen zou die minder warm worden anders zou ik die een keer kunnen proberen
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geen koelpasta? Niet vernieuwd na een blok wissel?Is nie goed he? :P
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Bij elke PC boer kan dat. Tandpasta is een goeie tijdelijke vervanger!
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Nieuwe PC, hulp nodig | PsychoBram | Hardware Junkies | 71 | 16-07-2007 17:18 |
| Wat hulp nodig | ShanXi | Cooling & OC Junkies | 14 | 28-05-2006 16:57 |
| BAT bestand hulp nodig | eXistenZ | Software Junkies | 12 | 7-06-2004 21:18 |
| HTML hulp nodig... | defecto | Software Junkies | 6 | 1-12-2003 10:54 |
| Ik heb jullie hulp nodig :( | Phant0m | Area 1337 | 20 | 31-05-2003 08:23 |