Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Hardware Junkies
Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen!
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 24-02-2003, 19:16   #1 (permalink)

Standaard 4600TI => 4400TI

Aangenaam allen.

Aangezien mijn MSI GF4 4600TI recentelijk heeft besloten rigir mortis te gaan, krijg ik van MSI de kaart vergoed (na 4 weken wachten) aangezien deze niet meer in hun programma zit.
Eigenlijk wilde ik nu de overstap maken naar een Hercules radeon 9700 Pro, maar deze kaarten zijn op het moment zeer slecht leverbaar en ik wil absoluut de Hercules als ik een 9700pro aanschaf omdat ik weet dat deze kwalitatief gewoon errug goed is .

Nu ben ik best bereid om een stapje terug te doen wat betreft de kaart voor mijn huidige systeem omdat ik toch bezig ben met een casemod en hierin een "high-end" game systeem wil verwerken wat dus een 2e systeem gaat worden. Zodoende heb ik dan ook nu nog niet echt dringend de Hercules 9700pro (of eventueel een opvolger?) nodig omdat deze casemod en systeembouw nogal wat tijd vergt (en helaas ook veel geld, je kent het vast wel).
Ik wil dan nu ook best wel iets terug gaan grafisch, maar ook weer niet teveel, dus zat ik te denken om over te stappen naar een kaart die niet al teveel onder doet voor de 4600TI. Persoonlijk zat ik te denken aan een Asus V9280S TI4200/AGP 8x ,deze kaart schijnt (volgens Asus) niet veel onder te doen voor de 4600TI en zou voor mij dan ook misschien een goed alternatief kunnen bieden.
Bovendien laat deze kaart een beetje ruimte over om mee te kunnen "spelen".

Zie link voor specs van deze kaart:

http://www.asus.com/products/vga/v9280s/feature.htm

Mijn huidige system specs zijn (dus niet die in aanbouw )

Mobo: Asus A7V333
Proc: Athlon XP 2100+
Mem: 2x 256Mb DDR PC2700 Dane elec.

Heeft iemand misschien ervaringen met deze kaart, of kan iemand mij misschien een kaart met gelijkwaardige specs aanraden die eventueel goed te gebruiken is met mijn huidige systeempje?

Bedankt voor de getoonde interesse in deze draad.

Kl00n
Kloon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-02-2003, 19:34   #2 (permalink)

Standaard

Kijk ff * Hier * op Tomshardware.com.

Een groote roundup van High end AGP kaarten. Erg veel info over de verschill3ende Chips enz.
Fleppuhstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-02-2003, 19:52   #3 (permalink)

Standaard

Pas was hier op CaseJunkies toch ook een link naar een roundup van videokaarten? Volgens mij kwam de MSI 4200 of 4400 (ff vergeten) het beste uit de test!
Oud 27-02-2003, 22:07   #4 (permalink)

Standaard

Bedankt voor de response en voor de link. Na diverse tests gelezen te hebben leek het mij verstandig om voor een Hercules radeon 9500pro te gaan omdat deze toch beter lijkt te zijn in diverse reviews. Maar helaas helaas door de verschrikkelijke levertijden van de Hercules kaarten momenteel is het toch de Asus V9280 S geworden

Ik had nog wel 4 weken ofzo kunnen gaan wachtten tot die hercules kaarten weer leverbaar worden, maar ik begin zo langzamerhand de randverschijnselen te merken van 4 weken niet online kunnen spelen...
Kloon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4-03-2003, 14:47   #5 (permalink)

Standaard

Goh, ik had mijn Asus V8440 Ultra TD ff per ongeluk een beetje gesloopt, hij liep niet echt helemaal lekker meer (lees bijna niet) en ben teruggegaan naar de winkel. Heb gewoon een nieuwe meegekregen !!!
Jeanious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4-03-2003, 21:53   #6 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeanious
Goh, ik had mijn Asus V8440 Ultra TD ff per ongeluk een beetje gesloopt, hij liep niet echt helemaal lekker meer (lees bijna niet) en ben teruggegaan naar de winkel. Heb gewoon een nieuwe meegekregen !!!
Komt me erg bekend voor! Ik ga de mijne morgenmiddag inruilen.
Oud 5-03-2003, 12:10   #7 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Syzzer
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeanious
Komt me erg bekend voor! Ik ga de mijne morgenmiddag inruilen.
Foei :P
Jeanious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5-03-2003, 12:31   #8 (permalink)

Standaard

Neeeej dat zeg je verkeerd!!! je bedoelt:

WOEI :P
Discussietools

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.