| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 oktober 2003 Locatie: Diemen
| Hoi, Ik heb nu 2 monitoren aangesloten op mijn VGA kaart. 1 via de standaard poort en 1 via een "hubje" op de tft/lcd/whatever poort. Ik krijg op beiden beeld. Wat ik graag wil is dat beide monitoren "los" van elkaar zitten. Dus niet Clone of Horizontal View. Dus dat ik dan op de ene kan Internetten terwijl ik op de ander zit te gamen ofzo. Bij de NVIDIA drivers zit ook iets wat DualView heet(bij de instellingen). Misschien is dit het. maar het geeft iig problemen(1 monitor werkt niet meer(wel beeld)). Is er misschien een stukje software dat dual-monitor verbeterd of makkelijker maakt? En dus ook er voor zorgt dat beide monitoren apart lopen.
__________________ Je moet niet krijgen wat je wilt maar willen wat je krijgt! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Het gamen schakelt meestal 1 monitor uit.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| bij een vriend van mij, die heeft dan wel een ati kaart maar daarbij word dan gewoon 1 scherm voor games gebruikt en de ander blijft aanstaan en daarop kan je dan msn ofzo zien.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Multiscreen rules! :P Ik draai met een GF4 ti4600 en bijde schermen draaien als ik ga gamen. (De 3e zit aan een matrox Mystique) Maar om te beginnen moet je Ultramon downloaden. Zoeken doe je op google of op www.download.com . Ultramon geeft je op je 2e scherm een extra taskbar, en das toch wel handig. Bij mij werkt et prima, ik heb op mijn TFT mijn MSN prut staan en op mijn grote CRT game ik.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Citaat:
![]()
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Multi Pc Monitoring program :) | modder.exe | Software Junkies | 5 | 24-12-2005 02:56 |
| Multi Monitor hulp nodig | jensen | Hardware Junkies | 8 | 25-02-2004 23:22 |
| Vraag over raar beeld (monitor doet raar met hoge resolutie) | Invisible | Hardware Junkies | 8 | 24-02-2004 16:34 |
| multi plier | jan-willem | Cooling & OC Junkies | 5 | 4-01-2004 19:00 |
| Multi PC Mini KofferCase Mod. | Freakazoid | Casemod Junkies | 16 | 26-06-2003 23:27 |