| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Hilversum
| Ik wil een nieuwe kast kopen en mijn interesse gaat uit naar de Antec Lanboy, omdat deze lekker klein en licht is voor ehhh..... LanParty's Op zich geen probleem, maar deze kast is 1cm hoger dan die kast die ik nu heb en daarin heb ik haast geen ruimte tussen de CPU koeler en de Voeding. In de nieuwe kast wil ik gelijk de Zalman 7000A-cu nemen om een wat stillere kast te krijgen. De Zalman is uiteraard een stuk groter dan die standaard koeler die ik er nu op heb. De vraag is.... Gaat dat passen ? Misschien dat een van jullie deze combinatie al heeft... Ik heb er een Asus AN8X-Deluxe Rev. 2 in zitten. Als het niet past, dan zit ik te denken aan de Chieftec AX-01SL-D of de Antec +V1000 AMG |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| ik weet dat een aero 7+ makkelijk past in een normale lanboy.. verder kan ik je ook niet helpen... die 7000cu is vrij groot.. dus ik denk dat et moeilijk gaat worden... anders effe een hoekje eraf dremelen... zo krijg je alles passend ![]() |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Als het niet past kan je inderdaad zoals al gezegd een stukkie van het koelelement af "dremelen". Maar jou kennende zal je dat niet willen Als dat je niet uitmaakt kom ik je wel effe helpen jongen Freakazoid (ook hier van Casejunkies) heeft een zelfde koeler. Misschien dat hij meer weet.
__________________ Dus... |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Ik heb geen dremel-vrees hoor... ik pak er desnoods een Voorhamer en een Cirkelzaag bij :P , maar als het ook netjes kan dan doe ik dat liever. apC Rich... ik zie dat jij hetzelfde boardje hebt en een Antec Sonata... Denk je dat je daar wel ruimte genoeg over hebt voor die Zalman ? Ik zit er anders ook nog aan te denken om die waaier koeler te nemen...de 6000 serie en dan te blazen vanaf de zijkant of zo... Ik dacht dat die koeler wel wat kleiner was... p.s. Die linkjes werken bij mij wel als ik erop klik ![]() |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Ik heb ook een soortgelijke koeler (De mijne is gedeeltelijk alu), en die steekt n aardig eindje boven mijn mobo uit. Maar nothing a dremel cant fix. ![]() ![]() (Let niet op de rotzooi. )
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Wow...die koeler is echt GROOT Daar moet dan zeker aan gedremeld worden... Was er maar een winkel met al die kasten die ik misschien zou willen hebben...dat ik dan ff kan kijken of het gaat passen enz... Kennen jullie er eentje ? Liefst in de buurt van Hilversum.... |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| @ygkremer: Das mijn aller 1e pimp kast nog. :P De nieuwe wordt aan gewerkt, en dat is nieteens een prekast, laatstaan premod kast. ![]() Goed, nu weer ontopic.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Citaat:
On with tha show!
__________________ Dus... | |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Citaat:
Ik heb in mijn kast precies 3 cm tussen de bovenkant van het moederbord en de voeding. Ik zou de gok gewoon wagen en anders een cm van de bovenkant afdremelen als het niet past [edit] ![]() gaat wel passen denk ik.... [off] lekkere sluitertijd op die HP cameratjes, die fan was dus gewoon aan het draaien [/off] | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Het komt er eigenlijk op neer dat ik gewoon ff moet gokken......... ........en gok ik fout, dan wordt het SLOPEN !!!!
__________________ _________________ Athlon XP3200 <> AN8X Deluxe <> Radeon 9800XT <> 3x512mb PC3200 Corsiar C2 LowL <> WD Raptor 74GB + WD 120GB en 250GB <> Plextor 504a DVDwr <> Audigy 2 <> Iiyama LPX100 Beamer + Digitenne :P |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Ok, subtiel modden met een voorhamer :P
__________________ _________________ Athlon XP3200 <> AN8X Deluxe <> Radeon 9800XT <> 3x512mb PC3200 Corsiar C2 LowL <> WD Raptor 74GB + WD 120GB en 250GB <> Plextor 504a DVDwr <> Audigy 2 <> Iiyama LPX100 Beamer + Digitenne :P |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| wie gaat???? | cyberdeath | The Party - NKCM | 28 | 26-03-2007 23:04 |
| HD/cd-rom speler passen niet? | PeaceMaker | Hardware Junkies | 16 | 27-07-2004 21:32 |
| [wc] Hoe gaat het passen? | tongue_of_colicab | Cooling & OC Junkies | 28 | 28-04-2004 18:36 |
| [Sound] Welke speakers, passen er bij mij systeem....? | Raven | Hardware Junkies | 21 | 21-06-2003 09:08 |
| leuke casemod alleen de hd's passen niet meer... | DeaT | Area 1337 | 13 | 2-06-2003 23:28 |