| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: Auckland
| hey, Ik heb mischien een heel makkeluk vraagje voor jullie, maar ik stel hem toch. Als je de pinnetjes hebt om een aansluitsnoer op te drukken voor je hebt, is bij mij rechts boven afgebroken. Betekent dit dat ik hem weg kan gooien of dat het alleen snelheid verlies is?? Het gaat om de Western Digital Caviar 22500 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 oktober 2003 Locatie: Ergens achter mijn pc..
| ik denk dat je het hebt over die platte kabel? ik vrees van wel. je kan altijd eens proberen, maar ik betwijfel het. als hij stuk is kan je altijd wat gaan solderen natuurllijk in de hoop dat hij het weer doet. maar deze kans is zeer klein hoor.
__________________ Pcmodders |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: Barendrecht
| http://support.wdc.com/warranty/sele...p?custtype=END hierzo probeer dit eens, er staat een code op je schijf, waarmee je kan kijken of er nog garantie op zit ![]() een RMA = Return Merchandise Authorization, voor kapotte hdd etc. stuur je m op naar WD, kijken ze wat er mee mis is, en als er nix mee aan de hand is, wat jij hebt gedaan (drive opengeschroefd ofz , krijg je nieuwe opgestuurd.ik heb mn 80 gig wd laatst opgestuurd als RMA, was kapot gegaan intern, hij draaide niet meer, kreeg binnen de week nog een nieuwe ![]() |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: Auckland
| Neehij heeft geen garantie meer, hij heeft maar 10 nummers/letters, en je moet 12 hebben... maar goed, ik kijk ff wat iker nog mee kan doen... P.S. Weten jullie waar ik die schroefendraaiertjes kan kopen om zo'n ding open te schroeven?? OF moet ik hier een ander tpic voor openen?? |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Wat natuurlijk wel vet is, is om een HDD te slopen, een window erin te mounten, dan op de actuator-spoelen een audiosignaal te zetten, dan de molex van je HDD erin, geen IDE erin, en zie hier: de draaiende HDD speaker . Die HDD speaker werkt echt! Ik heb er hier zelf ook eentje.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| ...Als ik even mag inhaken... Een paar topics naar beneden schrijf ik dat m'n HD gecrashed is, nu zit ik op de site van Seagate te kijken en kom er achter dat ik nog tot 10-juni-2005 garantie op m'n schijf heb ...wist ik veel... Wat ik begrijp van "hun" is dat je je schijf als het ware omruilt tegen een gerepareerde van hun, dus: mijn gecrashde schijf word door hun gerepaired en gaat daarna wellicht naar iemand die net als ik zijn kapotte schijf opstuurd .... je krijgt dus geen nieuwe...?Ook het opsturen moet volgens bepaalde regels gebeuren lees ik: verpakken in anti-statische folie, 5cm dik schuim en dan in een doosie dat precies past Ik zoek alles zelf wel uit, daar vraag ik niks over maar, zijn er mensen die hier ervaring mee hebben ? het terug sturen van HD's bedoel ik dan, en wat zijn de bevindingen of: wat moet je echt niet vergeten ? waar haal ik die folie en het schuimplastic ? Het zou wel fun wezen als het echt zo "makkelijk" gaat als wordt beweerd Brand los ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| PC kapot... :S | SupReme | Hardware Junkies | 24 | 7-07-2006 11:05 |
| kapot ? :| | Nike | Hardware Junkies | 7 | 9-04-2005 18:56 |
| ps2 kapot? | dimo | Area 1337 | 13 | 18-02-2005 10:17 |
| Videokaart kapot???? | darkking | Hardware Junkies | 12 | 3-02-2005 17:38 |
| cpu kapot??? | darkking | Hardware Junkies | 13 | 1-05-2004 17:16 |