| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Folie heb ik meters van liggen, van die grote zakken met een soort look-alike metaal laagje op de buitenkant. Het zit ook om je mobo heen als je die nieuw koopt. Dat plastic vind je wel bij een of andere winkel in de buurt, ik haal het altijd bij de wijnhandel hier.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: Barendrecht
| Citaat:
er word gekeken of je m niet opengeschroefd heb etc. als hij daar allemaal goed doorheen komt, krijg je gewoon een nieuwe.ik had laatst WD 80 gig, kapot na 7 maanden. RMA aangevraagd. kmoest m opsturen naar Duitsland :\. en dan gewoon een doosje halen bij postkantoor. anti statische folie gewoon van een oud ding(mob dat je nog had( dat heb ik gedaan althans) en piepschuim van iets dat je net gekocht hebt. tv ofzo. kan je daar wat piepschuim uithalen. heb je vast nog wel :P. mjah of wat je blackgoth zegt, gewoon ff naar de pc boer lopen om de hdd doen en opsturen maar.LET OP: Als je schijf niet goed is ingepakt, beschadigt ofzo tijdens het versturen, of iets met elektrische rotzooi verloren bent van je schijf. krijg je GEEN garantie meer. ![]() De rest wat je moet doen lees je wel op die site van je fabrikant :P en dan als het goed is heb je dan je nieuwe schijf binnen 1/2 weken binnen ![]() | |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Ok, dat is duidelijk allemaal, bedankt. Jammer dat er dus iets fout ging net met mijn gegevens verzenden ik probeer het nog eens.Ik neem aan dat je eerst die gegevens moet verzenden om een adres te krijgen waar naar je de disk op moet sturen, dit adres kon ik tenminste nog niet vinden op die site http://seagate.com/ |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| PC kapot... :S | SupReme | Hardware Junkies | 24 | 7-07-2006 12:05 |
| kapot ? :| | Nike | Hardware Junkies | 7 | 9-04-2005 19:56 |
| ps2 kapot? | dimo | Area 1337 | 13 | 18-02-2005 11:17 |
| Videokaart kapot???? | darkking | Hardware Junkies | 12 | 3-02-2005 18:38 |
| cpu kapot??? | darkking | Hardware Junkies | 13 | 1-05-2004 18:16 |