| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 oktober 2003 Locatie: Ergens achter mijn pc..
| ik was van plan m'n vga wat er overklokken (gforce 2 MX 400), ik d8 betreffende de temperatuur eens m'n aerogate sensor er onder te schuiven, nieuwe koelpasta erop; enz. ik zet m'n pc aan laat hem ff draaien, en m'n vga bereikt een temperatuur van 70 ° C. ik zie echter geen probleem met beeldkwaliteit maar vind dit wel extreem hoog. ik ga niet meer overklokken. of zijn dit normale temperaturen voor een passief gekoelde beeldkaart?
__________________ Pcmodders |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| mijn radeon werd 58 graden met een klein beetje oc... standaard met softmod werd ie al 54, ander koelertje erop en lekker rond de 40 blijven maar 70 graden is zeker wel veel... heb je geen airflow in je kast ofzo ? |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Citaat:
). Ik kan het ook niet meten, maar ik voel gewoon altijd aan me heatsink. | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| als je em daartussen zet maakt je koelblok geen goed contact meer met je gpu... dan vind ik het niet zo raar dat je zulke hoge temps heb aan de achterkant van de kaart op dezelfde plek van je gpu kan je em wel plakken, scheelt ongeveer 1 of 2 graden met de echte temp... |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Huh? Aan de boven kant van de VGA kaart op de plek van de GPU scheelt het 1 a 2 graden?? Mijn koelblokje op me GPU is redelijk warm maar aan de bovenkant(heb bet ff gevoeld) is ie lager dan kast temp... |
| | |
|
| « nieuwe hdd
|
via epia » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| PC te warm??? | Evoluzione | Cooling & OC Junkies | 9 | 10-07-2006 22:07 |
| vga kaart te warm ? of niet ? | montana | Cooling & OC Junkies | 4 | 31-03-2006 15:50 |
| pc te warm ? | Addict156 | Cooling & OC Junkies | 15 | 3-05-2005 18:35 |
| Extreem lage prestaties pc | Dark Wanderer | Hardware Junkies | 7 | 23-02-2005 20:42 |
| Northbridgchip toch te warm? | FonS | Cooling & OC Junkies | 10 | 19-01-2003 20:33 |