| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Citaat:
![]() | |
| |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 22 juni 2003 Locatie: leiden
| Citaat:
maar ik heb op gamez.nl de gamereleases getelt voor de consoles XBOX : 63 PS2 : 60 GC : 33 | |
| |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| |
| | #8 (permalink) | |||
| Citaat:
en in de PU van januari zegt Boris op pagina 79 Citaat:
| |||
| |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| ik ga hier NIET in discussie maar ik ga hier slechts 1 post geven ik heb een xbox en ik vind dat elke console zen pro's en con's heeft en dat ieder voor zich moet weten welke de beste is, voor mij is er gewoon geen beste, omdat ze allemaal pro's en con's hebben...
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| |
| | #10 (permalink) |
| Nou ja de Titel die er voor de Xdoos uitkomen zijn toch goed genoeg om met playstation te concureren of mischien is hij dan wel beter dan de PS2.De Gamecube heeft wat minder knallers en zo ie zo wat minder releases vast staan voor 2004!! |
| |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Mijn vote zit er niet bij. :P "Consoles zijn niet upgradebare dingen met onpatchbare games (Vind je een bug, live with it. ), Ik kies voor de PC."
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
THE HORROR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! | |
| |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| ik vind de vraag bovenaan totaal nutteloos, want er is niet zoiets als de beste console.... in mijn zicht zijn alle consoles zelfs volledig kut. je kane r niets bee behalve spelletjes doen en op sommige een filmpje kijken. echt voor braindead mensen die niet aan een computer durven te zitten. dan vanuit het zicht van een gamer gekeken. elke console heeft zijn voor en nadelen. de ene draait DVD's, de andere heeft meer details in de graphics, dan weer 1 die de meeste speltitels heeft. nee, mijn keuze valt toch op een PC. is misschien duurder, maar je kan er ook 100 keer zoveel mee. ook zijn de spellen op een PC patchbaar, zodat je foutjes weg kan werken. (not to mention dat spellen voor de PC goedkoper zijn, en zelfs te downloadne zijn) Ook heeft een PC betere graphics en betere sound. denk maar aan de 7.1 surround sound kaarten en de dikke Radeon9800's/GFFX5950's beat that met een xdoos, gc of ps2! |
| |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Ok dan, laten we even afspreken dat we hier geen eindeloze discussie gaan voeren over "PC of console". De vraagstelling van de TS is duidelijk, dus on-topic aub...
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Citaat:
maar als ik zou moeten kiezen denk ik ps2... meeste personen hebben die en daar kan je dus veel spelletjes voor lenen :P | |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CIP] Toxic Multimedia Console | GC_Vos | Casemod Project Logs | 107 | 12-04-2008 21:19 |
| Wat is het beste? | geek-style joris | Casemod Junkies | 3 | 27-06-2006 08:42 |
| pc>console mod | GBCHEATER | Casemod Junkies | 11 | 8-03-2004 14:23 |
| The Phantom console | Phant0m | Area 1337 | 5 | 18-03-2003 16:34 |