| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| De oplossing is simpel: als je een topic ziet wat je niet aanstaat reageer je niet. Dat is voor iedereen een stuk aangenamer en scheelt een hoop ergenis. Dus voor de laatste keer: on-topic graag. Dankjewel.
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| |
| | #17 (permalink) | ||||
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Citaat:
| ||||
| |
| | #19 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Citaat:
![]() | |
| |
| | #20 (permalink) | |
| Geregistreerd: 22 juni 2003 Locatie: leiden
| Citaat:
iedereen gelijk nieuwe hardware kopen.Blijkt dat spel toch op je oude hardware ook met de beste graphics te kunnen draaien.neem Halflife 2,nou mensen ze zeggen nu dat je daar een krachtige pc voor nodig heb.Wacht maar af iedereen met een pc of videokaart van 2 jaar oud kan hem draaien.Dat is pcies hetzelfde verhaaltje als met Unreal II !!!! ook gelul! Een pc is een totale andere machine, een console hoeft niet veel meer te kunnen dan games draaien! Het zit gewoon zo dat de meeste games tegenwoordig op de Console uitkomen! Dat is een feit,tuurlijk komen er ook console games op de PC uit,maar eerst op de console! | |
| |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Fijn zo, aangezien zelfs de TS zich stort in de eeuwige strijd tussen PC en console liefhebbers vind ik het bij deze mooi geweest. Ondanks herhaaldelijke verzoeken om on-topic te blijven leidt dit topic duidelijk tot niks dan iritatie en gegooi met vleeswaren en het gaat bij deze dan ook op slotski. Niet mee eens? Stuur me een PMetje met een voorstel dat niet leidt tot dit soort nutteloos gekrakeel en dan beginnen we weer overnieuw.
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CIP] Toxic Multimedia Console | GC_Vos | Casemod Project Logs | 107 | 12-04-2008 21:19 |
| Wat is het beste? | geek-style joris | Casemod Junkies | 3 | 27-06-2006 08:42 |
| pc>console mod | GBCHEATER | Casemod Junkies | 11 | 8-03-2004 14:23 |
| The Phantom console | Phant0m | Area 1337 | 5 | 18-03-2003 16:34 |