| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 augustus 2003 Locatie: Rijen
| // EDIT: het bet standaard wachtwoord gevonden en nu het wachtwoord gewist. Volgende probleem :P Mijn pc kan niet booten vanaf cd-rom. hoe kan ik hier dan toch linux opzetten? (kan dat met boot disks?) Het is een 32 speed mitsumi drive |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Ik raad je aan om eerst op een andere machine die X kan draaien Linux te installeren, om met alleen text te beginnen is niet fijn. Begin maar met een makkelijke distro! Redhat, SuSe of Mandrake.. ik ben zelf overigens met SuSe begonnen, daarna Redhat en nu Gentoo! /edit: Suse heeft btw, wel goede ondersteuning voor pc's zonder cdboot! |
| | |
| | #25 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
je wel ff weten dat die 486 van je geen grafische shells gaat trekken. dus neem gewoon een linux distro naar keuze en laat X weg. kost teveel HDD space, en je PC kan het toch niet aan. ik ga binnenkort trouwens voor Slackware 9.1 op een overclocked Duronnetje ![]() | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Deafault BIOS settings in geflashde BIOS? | SaphuA | Software Junkies | 9 | 25-05-2004 16:59 |
| BIOS steeds terug naar standaard BIOS | Masterslave | Hardware Junkies | 3 | 16-03-2004 23:15 |
| Het is weer zo ver .....Ben mijn wachtwoord kwijt :'-( | Raptor | CaseJunkies Support en Feedback | 7 | 8-07-2003 12:45 |
| Wachtwoord zichtbaar | Ragon | CaseJunkies Support en Feedback | 8 | 28-06-2003 13:32 |
| via wachtwoord starten | squid | Elektronica Junkies | 4 | 16-02-2003 21:55 |