| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003
| hoi allemaal ik heb gisteren een intel cpu binnengehad de : intel pentium 4 3.0ghz maar toen ik het doosje openmaakte zag ik dar er op de cooler een wit laagje zat +- even groot als de processor en er lijkt of er een plastic laagje overheen zit want als je er met je vingers aan zit worden ze niet wit. wat moet ik er mee doen ? wie o wie kan me helpen ? :P Greetzzz Dj Spooky |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Das koelpasta, het plastic laagje eraf trekken en op je CPU mounten als ie in z'n socket zit. Stond bij mijn boxed 3Ghz intel gewoon int boekje hoor...
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| AMD vs Intel | Webmol | Hardware Junkies | 12 | 27-08-2006 14:26 |
| P4 3Ghz - Boxed sink bakt er niks van (of eigenlijk wel..) | Freakazoid | Cooling & OC Junkies | 12 | 24-07-2003 11:18 |
| AMD of Intel? | the widow maker | Area 1337 | 17 | 7-07-2003 23:07 |
| Boxed P4 Kapot ??? | p!3tje | Hardware Junkies | 24 | 16-06-2003 16:13 |