| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 december 2003
| Ik heb laats deze kast op www.xoxide.com gezien ,hij is wel premodded maar er is nog genoeg aan te modden. Maar hij is voor zover ik weet niet in Nederland te verkrijgen. Het probleem is als arme student is het bezorgen van de case vanuit Amerika niet te doen, dan betaal ik me scheel aan verzendkosten. Mijn vraag is nu 'weet iemand waar deze kast in Nederland te vinden is. Grtz ..: hoenix::.. |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
maargoed, volgens mij is die case een "Xoxide only", nergens anders te krijgen.. als je iets zoekt wat er op lijkt, zou ik eens gaan kijken naar Thermaltake Xaser kasten (eigenlijk verbouwde Antec/Chieftecs) | |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Het is volges mij een kast van Alienware? Hij lijkt me iig zo bekend. Kijk eens op www.alienware.com of ze niet een lijst van resellers hebben staan, mischien staat er een in nederland.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 mei 2003 Locatie: Rijnsburg
| idd, maar das toch ook deze ? http://www.casejunkies.com/index.php...001&hl_id=1636 |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Citaat:
![]()
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Op zoek naar Heatsink | dreameater | Cooling & OC Junkies | 2 | 15-08-2005 13:16 |
| op zoek naar bepaalde fan | webber | Casemod Junkies | 2 | 20-05-2004 20:40 |
| op zoek naar een liedje | InsaneKitty | Area 1337 | 15 | 22-01-2004 06:00 |
| Op zoek naar een scriptje | Tino | Software Junkies | 12 | 2-10-2003 17:00 |
| Op zoek naar fangrilss | SaddY | Casemod Junkies | 7 | 9-07-2003 12:02 |