| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Ik heb een probleempje: Als ik zit te gamen dan wil er nog wel eens mn spel bevriezen/crashen. Eerder had ik dit nooit. Specs zie onderin Ik hen catalyst 3.9 geinstaleerd en toen kwam dit probleem, dan maar omega drivers geinstaleerd, hetzelfde helaas. Iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen? Want het is aardig irritant als je ziet te gamen en je game hangt. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Oudere drivers proberen? De Omega-drivers zijn altijd gebaseerd op de Catalyst-drivers, dus de bug kan gewoon in beide drivers zitten.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Ik heb weer mn oude drivers geinstaleerd, maar daar deed ook vreemd genoeg hetzelfde probleem zich voort. Ik maar mn case opengehaald en tegen alle PCI sloten en AGP slot goed aangedrukt, hierbij merkte ik dat de soundcard een beetje los zat, heb hem goed aangedrukt en ik heb nu geen probleem, althans nog niet tegen gekomen. Ik heb voordat ik deze voeding kocht (Zalman Dual Gold 550W) last gehad van spontane reboots. Die lag aan de voeding maar net 5 minuten geleden kreeg ik weer een spontane reboot. Ik hoorde het geluid als de HD zichzelf uitschakelt,windows bleef 1 seconde hangen, en toen ging hij rebooten. BIOS vond mn HD niet ik mn pwerconnector eruitgedaan en mn IDE, weer erin gestopt, en dan booten. En dan gaat hij vrolijk verder naar windows, dus vind hij mn HD dan wel. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Ik had in mn BIOS gekeken en mn voltages zijn goed. Alleen speedfan en mbm geven vreemde voltages ![]() |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| misschien word je cpu of gpu te warm? of is die voeding niet helemaal goed zodat ie na een tijdje begint te flippen?
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
GPU heb ik geen idee, heb wel ergens een progie waarmee hij foutjes aangeeft als die erzijn als je oc'ed maar niet iets voor de temp. Voeding heb ik nieuw op de HCC gekocht en nog geen probs mee gehad, ik weet ook niet of de voeding de boosdoener is.... | |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Citaat:
in windows zoijn de temps 42/46 | |
| | |
| | #8 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Citaat:
| ||
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Hij bedoelt de voltages van je voeding. Die kan je uitlezen bijvoorbeeld in Motherboard Monitor 5. EDIT: Net een seconde te laat ![]()
__________________ Everything that has a beginning has an end.... [The Matrix - Revolutions] |
| | |
| | #10 (permalink) |
| ok @ the monent mijn voltages: Vcore1: 1.66 V Vcore2: 2.61 V +5V 4.27 V +12V: 12.16 V -12 V: -9.15 V* -5 V: 4.70 V** +5V: 4.38 V*** Vbat: 4.08V * it was precies gelijk met mn oude voeding:**:idem als * *** eze schommelt als een gek, tussen 1.9 en 5 VMisschien ben ik gek maare er staat 2x +5 Volt de bovenste +5V die staat ook zo in mn BIOS bij mn voltages. |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| Ik denk dat je voeding in de 5volt lijn een beetje brak is.. En dus daarmee je HD en eventueel andere dimgen even stil legt waardoor de computer vastloopt/reboot. Als je kunt moet je eens een andere voeding proberen.. ![]() |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Ik heb een multimeter van een vriend van me kunnen lenen alleen nu weet ik niet wat voor stand ik hem moet zetten, heb ooit zo'n ding in mn handen gehad maar weet niet wat ik nu voor stand moet hebben. Ik weet dat ik iets met V moet hebben erstaat op V~ en V-... Bij V~ staan de getallen 750 en 200 Bij V-... staan de getallen 1000 200 20 2000m 200m Kan iemand mij vertellen welke ik moet hebben. Me @ n00b-mode Sorry voor de brakke uitleg maar de site van deze fabrikant bestaat niet of niet meer. Het gaat om een Toledo TMMH-930. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Totale spontane uitval | GC_Vos | Hardware Junkies | 16 | 2-11-2007 14:28 |
| pc reboot probleem!! | timbrado | Hardware Junkies | 47 | 16-12-2006 02:16 |
| REBOOT V | PTR | Events Junkies | 0 | 20-09-2005 17:34 |
| Spontane shutdown | jrbuurke | Hardware Junkies | 13 | 24-02-2004 16:12 |
| Windhoos reboot | jrbuurke | Hardware Junkies | 19 | 4-12-2003 21:13 |