| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 november 2003 Locatie: Vlaardingen
| Als ik een back up wil maken van mijn eigen muziek cd's op een oudere computer wil dat niet goed lukken. Wat xijn de specs: celeron 466 mobo unknown 4x4x24x cd-rw (1) 1024kb buffer 8x4x32x cd-rw (2) +/- 4mb buffer genoeg disk space 128 mb wat heb ik allemaal geprobeerd: bron in 1 lege in 2 8x, krijg ik een buffer underrun on the fly bron in 2 lege in 1 4x, krijg ik een buffer underrun on the fly bron in 1 lege in 2 8x krijg ik een buffer underrun niet on the fly Ik heb zojuist nr. 2 geinstaleerd. hiervoor werd altijd op 1 gelezen en daarna geschreven. DMA is bij beide cd-rw uitgeschakeld. zijn er nog tips om dit redelijk snel te doen? Op mijn eigen comp gaat het gelukkig stukkie sneller :P |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 juni 2003 Locatie: Enschede
| Wrom doe je het "on the fly"? Zorg gewoon dat ie eerst een image bestand maakt @ je hdd en dat ie dan brand, als het goed is doet ie het dan wel ![]() edit: sorry zag niet dat je het op laatst niet on the fly had gedaan :$ |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Probeer eens minder snel te branden, het is niet een machine waarvan je zegt ff tot het uitersye persen. Hoe zijn je kabels aangesloten ? Welke zijn master, en welke slave ?
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| Probeer is 1 op de primary ide als slave en 2 als master op de secondary ide, ik denk dat het dan al een stuk beter gaat. <edit> dat werkt ook niet je hebt het al geprobeer om niet onthe fly te branden, dan is denk ik je systeem er idd te traag voor. </edit>
__________________ 0x0539 Elektronica Junk. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| "Het USB-apparaat wordt niet herkend" | defecto | Software Junkies | 5 | 13-07-2005 19:01 |
| [DJ]wtf is "Back Cabin" ?? | squid | Area 1337 | 18 | 12-01-2004 23:22 |
| Mini (3.5") baybus maken | M@rijn | Elektronica Junkies | 10 | 10-04-2003 09:12 |