| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Ik heb net een nieuwe pc in elkaar gezet, een asrock mobo k7s8x met duron 1600 proc, 256 mb ddr en een oude 40 gig hd. Ik heb alles aangesloten en in de kast ingebouwd, maar als ik de pc nu opstart vind hij geen enkel IDE apparaat. De voeding doet het goed, ik heb al een andere geprobeerd. Iemand een oplossing ? |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Probeer eens de andere uitgang op de IDE kabel. Als je maar 1 HDD hebt, kan je deze met de jumper op de achterkant op Master zetten. Vanaf de plug op de IDE kabel die in je mobo zit, heb je de eerste en de tweede plug waar je een IDE device aan kan zetten. Zit ie aan de eerste of de tweede?
__________________ Dus... |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wat vind ik nou ineens>?> | ^n0c3r | Elektronica Junkies | 18 | 2-08-2004 16:18 |
| Wat Vind Jij Van The Matrix Reloaded? | Ragon | Area 1337 | 37 | 19-05-2003 13:29 |
| Casemod (niet zo mooi vind ik) | amd | Casemod Junkies | 57 | 10-05-2003 16:48 |