| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2003 Locatie: Bentveld
| Ik kwam dit tegen in de pricewatch at tweakers.net! ding kost meer dan 3000 euro ![]() WAT IS HET!? WAT DOET HET?! WAAAR IS HET VOOR BEDOELD? ![]() http://www.3dlabs.com/product/wildcat4/index.htm ![]() |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Den Haag
| k heb m ook wel eens eerder gezien, mischien is ie voor servers of voor het programeren van nieuwe game engines? maar ja, als je dr een koopt wil ik wel eens weten hoe je hem in je kast krijgt, dat ding is drie keer zo lang als de standaard kaart ![]() |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Kheb wel is gelezen dat er voor het échte auto-CADden(ofzoiets ) van die kaarten waren van rond de 3000 euro. Dus niet zo zeer snelheid, meer échte kracht!
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| ![]() IS wel erg mooi voor: ![]()
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Dat is idd voor CAD-toepassingen! En het is een Full-size [edit]AGP-8x[/edit] kaart, hoort dus in elke ATX-kast te passen. Oh en natuurlijk ook mooi voor Simulators ja, maar ik denk niet dat het een kaart is met goede game-prestaties...
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 |
| |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Ghehe, deze dingetjes hebben een snellere core clock en dergelijke... zijn gewoon zo duur gemaakt dat je ze persoonlijk niet zal gaan kopen
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? |
| |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 maart 2003 Locatie: Rozenburg ZH
| Het is in elk geval een kaart voor de professionele markt. Niet echt voor ons CaseJunkies bedoeld .
__________________ Ik werd vanmorgen wakker en ik voelde me als de lattenbodem waar ik doorheen gezakt was. |
| |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Die dingen lopen helder op 4096 x 3072....... (Is voorbeeld, of ze het werkelijk doen is de vraag )Super CAD / 3dsmax / Maya / Cinema 4d....tot het _echte_ photoshop werk is een eitje voor dit ding.... Is puur om super helder op grote/hoge resoluties te draaien, niks voor gamen e.d. hoewel ze daar ook niet verkeerd presteren :P
__________________ FilmFreakz |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| FPS showen in games? | Sendar | Software Junkies | 2 | 25-03-2007 16:13 |
| Pc systeem klaar voor games van deze jaar? | boyac | Hardware Junkies | 4 | 8-08-2006 12:43 |
| [Games] Welke Games lopen goed op een Epia M10000 | Freakazoid | Software Junkies | 12 | 31-05-2004 15:37 |
| Soundcard voor games | crizp | Hardware Junkies | 15 | 31-10-2003 11:20 |
| Games problemen | Eergassie | Software Junkies | 6 | 10-06-2003 12:13 |