| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| Ik heb mijn nieuwe pc nu op mijn kamer staan, maar de kabeltjes zijn allemaal net iets te kort, dus heb ik mijn pc nu op mijn subwoofer staan. Het gaat om een Abit sp50 setje ![]() De sub is groter dan me miditower :P Maar nu staat er op de verpakking van me setje dat je er geen bankpasjes enzo op mag leggen vanwege de electromagnetische straling. Maar is het nu wel verstandig om mijn pc op mijn subwoofer te zetten? Misschien voor de Hdd ofzo of voor andere onderdeeltjes?
__________________ AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Citaat:
maar 1 tip ik zou het echt niet doen en zoveel mogelijk magnetische straling tegen gaan want ik weet bij god niet hoeveeel geval, waaarbij de pc ingebouwd zat in een versterkerrack... en ja dan heb je de poppen aan het dansen... vonden ze het gek dat opeens midden tijdens een feest de pc uitviel (hdd gestorven)
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| Thanx voor de hulp, ik denk dat ik hem er toch maar niet erop zet, ik heb gelukkig iets met mijn pa kunnen regelen, we gaan nu iets maken waar hij op kan staan > probleem opgelost ![]()
__________________ AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 mei 2003 Locatie: Rijnsburg
| Krijgen we dat magnetisme gezeik weer. Voor zoveer ik weet maakt dat bijna niets uit voor een pc. Ik heb namelijk een pc, tv, video en 4 boxen, 2 telefoon zenders, een isdn huiscentrale, adsl modem, ect. op 1m2 staan en ik heb nog nooit last gehad van magnetisme of storing oid. dus ik denk dat het wel moet kunnen |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Auto subwoofer aan de pc aansluiten | Satyrion | Elektronica Junkies | 18 | 20-05-2007 11:59 |
| DVI signaal splitter, goed idee? | Raptor | Hardware Junkies | 2 | 22-04-2006 18:18 |
| [CIP]Subwoofer mod | Raven | Casemod Project Logs | 20 | 28-01-2006 15:56 |
| subwoofer + 4 speakers + pc in 1 kast | iced | Casemod Junkies | 13 | 17-07-2005 14:28 |
| Stuk van heatsinks fancontroller afzagen goed idee? | tongue_of_colicab | Hardware Junkies | 5 | 30-08-2004 21:30 |