| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 juni 2003 Locatie: Enschede
| Citaat:
| |
| | |
| | #17 (permalink) |
|
| en toch asus staat bekent om zijn stabielietijd kijk maar toen net n-force 2 uitkwam wat was het snelste en het stabielste die asus het is jammer dat ze er niet genoeg oc mogelijkheden in maken anders hadden ze daar ook nog zeer hoog in gescored ik draai dan zelf asus en ocen gaat perfect |
|
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| Tja...... ik denk dat het mijn eerste keus wordt de abit, ennuh met een extra geluidskaart werkt ook neit dus ja die VIa chipset ik weet het niet
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 februari 2003
| Abit is de bomb.. Draai nu al 3 jaar op een abit kt7 In die tijd het best verkochte bord en nog altijd super stabiel. Nu maar eens upgraden naar de Abit Nf-7s een +2500 barton en 512 mb pc 3200 geheugen.. Iemand misschien tips wat betreft het geheugen zie door bomen t bos nie meer :P Zit te denken aan 2x 256 of 1 x 512... Wordt nog gezellig op de HCC Vechten voor cheapo nf7s bordjes ![]() |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Ik heb al een NF7-S rev 2.0 dus ik ga helemaal geen nieuw moederbord kopen. Waarom heeft Asus meer moederborden verkocht? Beter naamsbekendheid! Wil niet zeggen dat ze altijd beter zijn.
__________________ Everything that has a beginning has an end.... [The Matrix - Revolutions] |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Citaat:
Reviews reviews en nog eens reviews! Daar moet je naar kijken! Als je echt dolgraag wil weten hoe en wat in detail, zoek zoveel mogelijk reviews op en ga zelf vergelijken. Ieder heeft andere eisen aan een bepaald stuk hardware.
__________________ Dus... | |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
Mijn reactie was ook weer een reactie op het geruzie over Abit en Asus.
__________________ Everything that has a beginning has an end.... [The Matrix - Revolutions] | |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| iedereen aan de Abit nf7-s, prachtig vooral omdat ze na een jaar dood gaan(eigen ervaring + forums.)een NF7-S is echt een ocboard, geen board voor iemand die 6 jaar met een pc wil doen. |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Ik ben en blijf Gigabyte fan! Er zijn maar weinig moederborden die een 100% score halen in reviews, en die Gigabyte GA7N400 heeft dat bij meerdere reviews gescoord! Die Abit nog niet!
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #27 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
Echt een mooi mobootje!!
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Alleen jammer dat die Gigabyte nog steeds geen motagegaten rond de processor heeft... Das echt jammer, maar gelukkig hebben de meeste waterblokken tegenwoordig socketklem montage...
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #29 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
Zou wel zo handig zijn met m'n gemodde cooler.....
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| Tja ik den voor 90% de abit............. maja nog 6 dagen tot de hcc :P
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
|
| « keuze wat is beter?
|
Voeding » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Welk moederbord? | Woezie | Hardware Junkies | 16 | 18-05-2007 18:59 |
| Welk moederbord voor socket 478? | Royo1988 | Hardware Junkies | 3 | 6-04-2005 22:01 |
| Welk moederbord in aldi pc | zeeba | Hardware Junkies | 6 | 22-10-2003 21:53 |
| welk moederbord? | joost_mod | Cooling & OC Junkies | 13 | 19-10-2003 13:46 |
| welk geheugen?? | tongue_of_colicab | Cooling & OC Junkies | 45 | 11-08-2003 12:11 |