| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 juni 2003 Locatie: Enschede
| Beste tweakers, Draait de Abit NF7-S nForce2 rev.2 op 400 fsb of op 333 fsb? Op de site van abit staat 400 maar bij Gistron (www.gistron.com) staat dat ie maar tot 333 fsb komt: http://www.gistron.com/scripts/info.php?artnr=23057 |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| [MODBREAK] Naar aanleiding van je post wil ik je graag verzoeken om ook de volgende Must read's door te nemen, en ook ter hart te nemen. - "Wat hier aan upgraden, of wat kopen" - New policy meer hier daarover. Your friendly neighbourhood moderator: Fleppuhstein. Bij oneenigheid over een van mijn mod acties neem contact op via MSN, PM of Mail [/MODBREAK]
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| bij www.maxpert.nl die winkel kan ik je aanraden, binnen 2 werkdagen binnen, leuke prijzen en ze leveren de cpu core/stepping die je vraagt :P |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Abit NF7-S | Fleppuhstein | Hardware Junkies | 8 | 25-07-2003 19:18 |
| nForce2 Northbridge koeling | uzuri | Cooling & OC Junkies | 13 | 6-05-2003 22:47 |