| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 november 2003
| Hoi, Ik wilde in elk geval zeggen dat jullie een topsite in elkaar hebben gezet. Ik las over jullie site in de Computer!Totaal, ik ben even gaan kijken, en was meteen enthousiast aan de slag gegaan met modden van mijn pc (rounded IDE cable, en UV Lamp, weet het, nog niet veel, de rest moet ik weer voor sparen) Ik wilde sowiezo een andere kast om mijn HP pc bouwen, dus heb mijn broertje daarvoor ingeschakeld (doet een opleiding tot industrieel design).Alleen toen ik mijn pc helemaal uit elkaar haalde, omdat HP me nix wilde zeggen over welke hardware ik heb (Athlon XP 2000+, MSI mainboard ??), kwam ik erachter, dat ik me een beetje zorgen moest gaan maken om mijn voeding.... een 200W voeding. Wat is zo'n beetje het minimum, als ik High End wil doorgaan? (ben de tutorial over AMD Overclocken aan het volgen en wil toch minstens watercooling) Alvast bedankt, Groetsels Mormel |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| Ik heb zelf een 300 watt :P Me amd 1800+ overgeklokt naar 2.3 , heb nog geen probleemen gehad.
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Ik zou voor high-end een 400 watt voeding kopen, dan weet je ook zeker dat als je in de toekomst gaat uitbreiden (fannetjes, ccfl's etc.) je niet krap komt te zitten met je voeding. Koop geen no-name voeding, die zijn gemaakt om na het verstrijken van de garantie-datum kapot te gaan. Kwaliteits-voedingen van 400 watt kosten rond de 80 euro, maar dan heb je ook een voeding die kwalitatief goed is en die niet met een jaartje versleten is.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| tja je wil gaan ocen maar wil je echt ver gaan of een beetje spelen? als je echt ver wil gaan heb je aan een high end 350W meer dan genoeg, ga je nog een hoop meuk eraan hangen(kerstboom PC) dan heb je meer aan een highend 420W PSU ga je alleen een beetje spelen dan is een 250W al genoeg(AMD 2400+@ 2.45ghz met 250W noname PSU en stabiel als een huis.) |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Houd er ook rekening mee dat de producenten van A-merken zigh niks aantrekken van een ATX standaard en bijvoorbeeld er een 18 pins atx voeding omheen bouwen enz.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 juni 2003 Locatie: Enschede
| Citaat:
Maar wat is er zo slecht aan dan? | |
| | |
| | #12 (permalink) | ||
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | ||
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 mei 2003 Locatie: Rijnsburg
| die 400 watt low noise zuigt zwaar ! FF een opsomming: low noise is bij Q-tec 28 dB, de rest van mijn sys komt zonder die voeding niet boven de 24 dB uit. Mijn 12V lijn is zonder load al 11.6V Mijn 3.3V lijn is ten alle tijden 4.5 V , door die voltages kan mijn pc dus aleen in de bios komen zonder dat alles crashed ! btw. Ik zou voor een Antec gaan, die hebben de voltage lijnen gescheiden. Das wel goed voor de stabiliteit van de voltages ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| voeding???? | sin³ | Hardware Junkies | 1 | 18-12-2006 18:53 |
| Voeding :S | SupeS | Casemod Junkies | 2 | 25-08-2005 22:25 |
| Slave voeding tegelijk laten starten met master voeding | KAMIKAZE-FREAK | Elektronica Junkies | 6 | 26-10-2004 18:01 |
| Voeding | bassj | Elektronica Junkies | 16 | 25-10-2003 08:25 |
| [VR] Voeding | B@S | Hardware Junkies | 4 | 7-06-2003 10:38 |