| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 augustus 2003 Locatie: Rijen
| Beste allemaal :P, ik heb een vraagje: Ik heb zonet in een folder een CD-brander gevonden voor 29 euri. Het is een Aopen 52x chameleon. Is dit een goede koop? Ik vind het erg namelijk erg aantrekkelijk uit zien. bedankt, bundy |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| heb zelf een boel gekloot gehad met 52X branders van Aopen. kwenie of dat dezelfde type was als die, maar volgens mij is het type dat ik had ondertussen al uit de shops (kostte toen 55 meur ![]() ben toen uiteindelijk uitgekomen bij Lite-On, echt superbranders (op Plextor na dan) |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| [MODBREAK] Welkom op ons forum. Naar aanleiding van je post wil ik je graag verzoeken om ook de volgende Must read's door te nemen, en ook ter hart te nemen. - "Wat hier aan upgraden, of wat kopen" - New policy meer hier daarover. Your friendly neighbourhood moderator: Fleppuhstein. Bij oneenigheid over een van mijn mod acties neem contact op via MSN, PM of Mail [/MODBREAK]
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| laptop dvd brander | cyberdeath | Hardware Junkies | 1 | 15-01-2007 20:27 |
| DVD brander | XlinkK | Hardware Junkies | 6 | 27-04-2006 16:53 |
| DVD brander polijsten | blackdragon | Casemod Junkies | 5 | 14-02-2006 16:00 |
| Laptop DVD brander | Eitje | Hardware Junkies | 1 | 31-05-2004 17:14 |
| Brander probleem? | YazooWillie | Hardware Junkies | 4 | 16-09-2003 01:06 |