| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 september 2003 Locatie: deurne
| Hallo ik heb mijn pc gisteren overgezet naar een lian-li kast. Alleen nu heb ik geen beeld meer als ik opstart. Als ik hem opstart gaat mijn proc koeler gewoon draaien en mijn hd koeling draait ook gewoon. Ik hoor mijn hd ook aangaan maar ik heb ook geen bios piepje meer als ik hem opstart. Normaal is dit een klein piepje van 0,5 seconden of zoiets. Ik heb ook al een andere vga kaart geprobeerd. En een andere monitor. Ik heb alles nog een keertje gedomonteerd en weer gemonteerd en hij deed het nog steeds niet. Ik heb mijn geheugen omdat ik er al eerder problemen mee heb gehad nog eens een keertje goed aangeduwd. Kan het zijn dat mijn agp slot kopot is og denken jullie aan een ander probleem. Als je me kan helpen bedank ik jullie hier al voor. Het heeft grote haast omdat ik een werkstuk moet maken. Heb ik die niet af word ik van school getrapt. Het is een stage verslag daarom en moet persee digitaal. En kan ook nergens anders terecht. Ik ben nu in een internet cafe en het is me een beetje te duur om hier mijn werkstuk te maken.
__________________ Sig verwijderd, niet conform geldende afspraken! |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 september 2003 Locatie: Zeist
| je zou eventueel naar een pcboer kunnen gaan met je hdd en zeggen dat het dringent is dat je iets uit moet printen, maargoed. back to the #1 problem.... # heb je jezelf goed geaard toen je alles ging verzetten? zoniet, kan het goed zijn dat je kortsluiting hebt veroorzaakt. dat je geen beeld hebt ligt niet aan het geheugen, want zonder geheugen startten de meeste pcs wel op, maar dan geeft hij aan "memorry test failed" # zitten beide powerkabels goed in het mobo (de lange 12 pins en de vierkante 4 pins) # zit er actieve koeling op de vga kaart, zoja draait die? zonee, is het een ander probleem # zitten er error leds op je mobo (5 stuks meestal, die geven een code die je in je handleiding weer terug kan vinden, dit geeft aan wat het probleem is) # zit je videokaart wel helemaal in het slot met het haakje in het agp slot? (stomme vraag misschien, maar je weet maar nooit) meer kan ik niet bedenken... greetz Sven
__________________ Battlefield 1942 roelt de bergtop |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Hij boot gewoon niet... dat hoeft niet perse aan je beeld te liggen, als ie niet piept komt ie niet door z'n post heen, kan net zo goed je mobo of proc stuk zijn je mobo wel goed aan je kast geschroeft ? met alle offsets ? |
| |
| | #4 (permalink) |
| zoals ik al zij ik heb alles al overnieuw er in gedaan en doet het nog steeds niet. Ik hoef alleen maar de atx er in te doen niet de p4 ik heb amd. En ik heb geen koeler op de vga kaart. En ik kan niet naar de pc boer gaan want het is zondag dus alle winkels zijn gesloten. En op mijn mobo zitten geen ledjes. En de bios geeft ook geen piepjes. Ik ga dadelijk even naar mijn oom een pci vga kaartje halen. Even kiken of hij dan wel wat doet.
| |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Contact met de case gebeurt ook een enkele keer wel eens, das niet zo fijn voor het mobo.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| [MODBREAK] Zoals te lezen is in de must read's, geef ook de specs van je systeem dat maakt het helpen al wat makkelijker. Your friendly neighbourhood moderator: Fleppuhstein. Bij oneenigheid over een van mijn mod acties neem contact op via MSN, PM of Mail [MODBREAK]
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| |
| | #9 (permalink) |
| Hallo ik heb nu even een p1 166 als inet comp omdat ik wel wil kunnen interneten en natuurlijk mijn probleem wil oplossen. Mijn spec zijn een amd athlon 2000+ in combo met een chaintech 7kjd mobo+met 512 mb ddr ram geheugen en een 15 gb maxtor hdd Ik hoop dat dit genoeg is. Ik ga morgen ff met mijn proc naar de comp winkel om hem te laten testen. Is deze niet kapot dan ff opzoek naar een ander mobo. Wil iemand mij makkelijker en sneller berijken mijn msn adres is vespa_si@msn.com
| |
| | #11 (permalink) |
| Nou ik heb dus alles uit de kast gehaald. En op antistatiese zakjes gelegd die van cdrom en vga kaarten. En nog geen beeld ik heb mijn 2000+ eruit gehaald en er overnieuw pasta tussen gesmeerd en ff aan de proc geroken. Ik rook geen nare geurtjes dus zal wel goed zijn denk ik. Dus als ik nouw een nieuw mobo koop is de kans dan zeer groot dat ik het probleem heb opgelost of niet. En zijn er nog mooie nieuwe mobo`s te koop mijn budget is ongeveer 130 euro. En het liefst ook een nederlandse revieuw erbij als het kan.
| |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Test gewoon in een andere PC wat er werkt en wat niet werkt, misschien is het je mobo wel niet. Zelf reviewtjes zoeken lijkt me niet zo moeilijk, daarvoor is google gemaakt.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Voor 120 euro heb je al een hele mooie Abit NF7-S. Presteert erg goed.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| na instalatie nieuwe videokaart geen beeld meer. | george | Hardware Junkies | 34 | 17-04-2007 22:39 |
| Geen beeld meer | shiftie_m | Hardware Junkies | 7 | 9-10-2005 12:25 |
| Geen beeld meer | Budgie | Hardware Junkies | 5 | 27-01-2004 18:22 |
| geen beeld meer | delicious112 | Hardware Junkies | 18 | 27-01-2004 17:04 |
| UT prob! Donker beeld en geen detail meer | crep8 | Software Junkies | 10 | 16-08-2003 22:46 |