| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 mei 2003 Locatie: Kollum
| Die piep kun je ook uitzetten in de bios dus die piep is opzich nie belangrijk.... Kijk eens goed naar de proc of alle pennetjes goed zitten heb ook al eens gehad met pentium 4 zelf inmekaar gezet. Toen heb ik 1 zo'n pennetje krom gedrukt (zelf weer rechtgebogen. Toen wast goed) Grtz... |
| |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 september 2003 Locatie: deurne
| De floppy zit er geen op. Nooit gezeten trouwens. En voorheen heeft hij het altijd goed gedaan. En ik heb gister even de proc er overnieuw ingezet. En nagekeken doet het nog steeds niet. En mijn agp slot is niet kapot. Ik heb trouwens ook nog een pci kaartje gekeken deed het nog steeds niet. En ik heb sinds 2 weken niet meer in de bios gezeten. Dus lijkt me sterk dat ik de piep heb uitgezet voorheen deed hij het gewoon. Ik heb ook ff gekeken of mijn pieper op mijn mobo er nog goed opzit maar die zit nog helemaal goed.
__________________ Sig verwijderd, niet conform geldende afspraken! |
| |
| | #22 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 september 2003 Locatie: Oisterwijk
| Citaat:
| |
| |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 september 2003 Locatie: deurne
| Hallo ff een beetje offtopic maar toch. Ik wil volgend jaar naar het ROC in eindhoven. Ik wil iets gaan leren in de ict. Een beetje in de trent van hard en software. Zijn er richtingen die jullie me aan kunnen raden. En zijn er mensen die in eindhoven op die school zitten. Hoe vinden julie het daar op school en welke richting doen jullie.
__________________ Sig verwijderd, niet conform geldende afspraken! |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| na instalatie nieuwe videokaart geen beeld meer. | george | Hardware Junkies | 34 | 17-04-2007 23:39 |
| Geen beeld meer | shiftie_m | Hardware Junkies | 7 | 9-10-2005 13:25 |
| Geen beeld meer | Budgie | Hardware Junkies | 5 | 27-01-2004 19:22 |
| geen beeld meer | delicious112 | Hardware Junkies | 18 | 27-01-2004 18:04 |
| UT prob! Donker beeld en geen detail meer | crep8 | Software Junkies | 10 | 16-08-2003 23:46 |