| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| ik heb mijn mobo, cpu en geheugen willen verkopen aan een vriend van mij, alleen nou doet het hele spul het niemeer! zodra ik de boel aanzet start hij op, maar krijg ik geen post te zien en op de de post debug led zie ik ook al nix, ook krijg ik geen start op 'piep' te horen... het enige wat gebeurt is dat de fans gaan draaien (cpu en de psu) en dat er 1 ledje naast de dims gaat branden. iemand enig idee wat er mis kan zijn? (geheugen kan ik niet omwisselen om dat ik maar 1 bankje ddr heb )
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| had dit ook bij me broer had daar mij ouwe mobo cpu geheugen.... geinstallt werkte ook ni geen piepjes of iets alles ging draaie hij is er meej naar de lokale pc boer gegaan en die zeiden de cpu is kapot dus misschien zelfde bij jou dus heb een amd 2500 voor hem bestelt hehe ![]()
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| | |
| | #3 (permalink) |
| ik heb die cpu met een lichtelijk agresief middeltje schoongemaakt, mischien dat dat het was, maar ik wil alles nog ff proberen op een ander mobo, een epox 8rda+ maar ik vind het een beetje vreemd dattie niet piept of dat ik nix te zien krijg op m'n led debug dingetje... maarruh, dat was/is geen epox 8k3a want daar kan maar tot xp 2000+ op (volgens de handleiding)
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 oktober 2003 Locatie: Ergens achter mijn pc..
| en wat was de naam van dat agressieve middeltje??... is nogal logisch dat hij neit gaat piepen, als je cpu stuk is, je hebt hem stuk gedaan, en er komen geen gestuurde processen meer over, ook het aansturen van de biep toon, zal achterwege blijven.. redelijk logish denk ik.. en waarom maak je je cpu schoon? |
| | |
| | #5 (permalink) |
| waarom? omdat ik de boel ging verhuizen naar een vriend van mij, ik wil dat ook wel met koeler erop doen, maar dat breekt zo fijn... en er ging ook een andere koeler op en er moest natuurlijk ook ff verse artic silver op! redenen genoeg om hem schoon te maken. en de naam van dat spul is -spuitbus- cleaning solvent, het is eigelijk bedoelt om cappies mee schoon te maken. ik wilde eerst alcohol gebruiken, maar me moeder kon het niet vinden, en ik niet alle tijd van de wereld heb had ik het zo maar gedaan... owja, ik heb die bende natuurlijk niet direct op m'n cpu gespoten, maar eerst op een wattestaafje...
| | |
| | #7 (permalink) |
| ik gebruikte verfreiniger (de tekst op het stickertje 'void when removed' verdween meteen) en ik heb die 2000+ en geheugen geprobeert op een ander mobo (epox 8rda+) en nou geeft die post debug led alleen maar FF aan...
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Dat betekend dat je BIOS corrupted is.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| SoundCard 2 Originele Front gaten doen het niet meer | neonfreaky | Hardware Junkies | 9 | 29-08-2006 20:54 |
| Sjablonen doen het niet meer | HardcoreRaver | CaseJunkies Support en Feedback | 1 | 13-02-2005 13:08 |
| Geen beeld meer? wat moet ik doen. | black magic | Hardware Junkies | 25 | 11-11-2003 09:46 |
| "EPoX 8RDA+" = "EPoX 8RDA3+ | No0n3 | Hardware Junkies | 8 | 6-06-2003 09:22 |