| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 januari 2003 Locatie: Zierikzee
| Ik ben al een tijdje opzoek naar een nieuwe kast voor mezelf voor rond de 100 / 120 euro (zonder psu). Ik ben al druk aan het zoeken geweest op vele webshops naar de chieftec kasten zonder deurtje maar dan vond ik meestal een midi of een lelijke kleur (wil liefst blauw of zwart). En een soortgelijke kast heb ik niet kunnen vinden die ook groot is, want die zijn allemaal dan veel duurder (lian li bijv) Wie kan me helpen en tips geven ? |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Haarlem
| chieftec deurtje kan je er zo uit klikken, de kast ziet er dan alleen véél minder mooi uit (vind ik tenminste) er bestaan ook chieftecs zonder deurtje, maar deze heb je alleen in het saaie beige >/ ik heb er hier zelf nog 1tje staat met een PII 350 erin, die was toen net nieuw :P |
| | |
| | #6 (permalink) |
| inderdaad ik heb alleen maar een beige gezien , maar ik wil een baybus en een display erin gaan zetten en vind het beetje zonde als er dan een deurtje voor zit, vandaar dat ik naar alternatieven ben gaan kijken. Maar tot zover nog nix gevonden >( |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Het deurtje zit niet vast met een scharnier, maar boven en onder met een pennetje in de rest van da kast. Het deurtje is er dus makkelijk uit te halen. En anders is Magnum390's idee ook best gaaf om te doen. ![]()
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Deste beter toch? Een witte kast kan je namelijk heel gaaf spuiten ![]() ik vind dit http://www.hardware.no/tester/kabinett/compucase_69u6/ ook een gave case.
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
![]() Verder heb ik zoals eerder gezegd werd naar de aopen kasten gekeken, en de hq08 is op zich ook wel een mooie kast alleen jammer dat ie wit is ... , maarja dat is eventueel wel te spuiten | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Haarlem
| misschien een leuk moment om te beginnen met casemodden ![]() hier heb je een tutorial om het je wat makkelijker te maken (t was ff zoeken waar ik hem ookalweer had gezien :P) http://www.twistedmods.com/modules.p...icle&artid=174 suc6 ![]() edit: natuurlijk moet je dan wel je drives gaan stealthen, ook daarvoor heb ik een howto voor je: http://www.casejunkies.com/index.php...0001&hl_id=233 deze is alleen voor een lian-li maar een chieftec heeft ongeveer psies het zelfde idee, op 2 dingen na: je moet eerst de soort van dwarsbalkjes van plastic uit je frontplaatje halen, dit gaat erg goed met een kleine bijtel ![]() ook moet je je drives een stukje verder naar achteren kunnen plaatsen, om dat voor elkaar te krijgen moet je je frontje op je cd-romspeler plakken, en kijken hoeveel hij uitsteekt (meten) vervolgens maak je in de drive-slides een schroefgaatje erbij, een stukje meer naar acheren (op de lengte die je net had gemeten). en klaar is je stealthmod (spreek uit eigen ervaring )[offtopic] misschien een plan om ook een tut. voor chieftec stealthmodden op casejunkies te plaatsen? [/offtopic] |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Gratis onderdelen Chieftec kast | Wolff | Recycle Junkies (V&A) | 7 | 9-10-2007 21:49 |
| Chieftec Dragon Bigtower en Akasa 80mm Led Fans PROBLEEM!! | mikek1357 | Casemod Junkies | 3 | 30-10-2006 07:25 |
| Lian Li/Chieftec/Termaltake pootjes gezocht | eXistenZ | Casemod Junkies | 18 | 3-11-2003 17:42 |
| Big Chieftec Dragon zonder deurtje??[FiXeD] | Apollox | Casemod Junkies | 5 | 1-08-2003 23:37 |
| Windows plaatsen zonder rubber (Chieftec style) | freshy98 | Casemod Junkies | 24 | 5-05-2003 21:48 |