| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 november 2003 Locatie: Vlaardingen
| Als ik de tv-out van mijn radeon 9700 op aan zet dan springt de resolutie van mijn computerscherm terug naar 1024* nogwat. ik kan hem dan niet handmatig hoger instellen. ik heb wel mijn bios geflashed. zou dit uitmaken? maar de bios is van een club 3d pro. en ik zelf heb namelijk een club 3d non pro. als ik dan de tv-out weer uitzet kan ik hem gewoon weer naar 1400*1050 krijgen. het gaat dus nu puur om de resolutie van mijn computerbeeldscherm. alvast bedankt |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 juni 2003 Locatie: Eeklo, Belgiƫ
| dat is normaal hoor. Je pc pas de resolutie aan volgens de resolutie van je tv. Dit is men 4de kaart met tv out en ik heb het niet anders geweten.
__________________ Better to let people think your a fool then to open your mouth and remove all doubt |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| JE geeft zelf al aan dat je iets het gedaan wat niet hoort, de non-pro geflash voor een pro versie. Dan kunnen er dingen gebeuren zoals je nu beschrijft, waar je dus nooit de echte oorzaak van kan vinden
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| tja kan een aanpassing zijn tot resolutie van je tv monitor.. maar ik denk dat het meer aan de videokaart ligt die het doet.. omdat hij namelijk een extra uitgang krijgt die hij ook moet berekenen.. zal hij mischien terug gaan in res. zodat hij reken kracht overhoud voor die andere output... dus de TV ![]() |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Haarlem
| bij sommige kaarten, gf4 ti4200 bijvoorbeeld, kan de kaart maar 1x het beeld berekenen, als je dan dual screen gaat draaien moeten beide schermen op de zelfde resolutie. misschien is de tv-out gekoppeld aan 1 van je 2 vga-aansluitingen. Die 2 zouden dan op de zelfde resolutie moeten draaien. nogmaals: ik weet niet zeker of dit klopt, maar het lijkt me dat het wel mogelijk is. wat je dus zou kunnen proberen is je monitor aan de andere monitoraansluiting hangen. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Opstarten met aloleen je tv eraan als monitor, dan pakt hij volgens mij ook wel goede reso's
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Resolutie probleem | case_freak | Hardware Junkies | 6 | 24-12-2005 16:21 |
| Probleem met beeldscherm na nieuwe win xp instal | GoTMoRe | Software Junkies | 11 | 14-02-2005 12:30 |
| Aquacooling veranderd de looks | Redox | News & Review Junkies | 8 | 26-01-2004 19:35 |
| Resolutie veranderen | Ice T | Software Junkies | 11 | 29-10-2003 09:07 |