| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
|
| Beste CJ'ers, Afgelopen zondag kreeg ik oude pc van mijn pa omdat hij deze niet meer gebruikt. Het is een nogal oud ding en ik zou er wel iets mee willen doen. Nou weet ik alleen niet echt wat de mogelijkheden zijn aangezien het geen zware dingen kan draaien. Ik probeer wat specs te geven.. Op de mobo staat vrij weinig, Socket3 en iets van Award 1994 zie ik staan, hehe kan je nagaan. Op het geheugen (4 plaatjes) staan stickers met 1996 erop. Ik vermoed een Pentium 1 processor, zover ik mij ook nog kan herinneren. Verder wat vage dingen als een VEGA kaart, (ha) en een PCI kaart waar vermoedelijk een monitor op aangesloten wordt.. Oh en jawel, een Creative SB16 kaart.. Is er wat mee te doen of kan ie rechtstreeks naar de prullenbak? gr. Ken |
|
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| ModBreak: Dit heeft niets met Casemodden te maken, dus Move naar Hardware Junkies
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
-P1 max 150 Mhz -Edo geheuegn, max 4 X 16 = 64 MB - Vega ??, ken wel Vesa,dat is oud. - PCI videokaartje, hmmmm, divx is toch al onmogelijk anders was dit wel de beperkende factor. - SB16, joepieee! MAW ik zou hem gelijk weg donderen omdat je anders over een paar maanden 50 euro vernietigingskosten moet betalen :P
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| Mp3's kun je er nog wel mee afspelen, mod hem in een klein bakkie als mp3 speler. Da's het enigste wat ik ervan kan maken ![]()
__________________ AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Nuj, maar heb een server bakkie lopen met een kvm switch op de agp van de server en 'hoofd'-pc. Maar als k een pci kaartje drin duw, kan ik m'n servertje toch in de gate houwe via n oud monitortje snappie |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Citaat:
On with the show then ![]()
__________________ Dus... | |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| Citaat:
| |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Casemod Project Ideeen | Juize | CaseJunkies Support en Feedback | 24 | 1-07-2006 23:58 |
| [IA] Duits Casemod en Hardware bedrijf opgekocht | Shop Junkies | 0 | 20-07-2004 13:06 | |
| OC-en slecht voor je Hardware? | Reist | Cooling & OC Junkies | 36 | 21-01-2004 21:10 |
| Benodigde hardware voor gamen | Ultima | Area 1337 | 25 | 30-11-2003 15:04 |
| heeft iemmand ideeen voor een flash game? | tongue_of_colicab | Area 1337 | 14 | 22-10-2003 21:11 |