| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Ik liep net ff rond bij IA.net en zag een zeer goedkoop mobo, zo goedkoop dat ik me afvraag of dat mobo wel goed is. Dus ik ging ff op inet zoeken naar reviews, test, gebruikerservaringen op google maar vond bijna niets. Het mobo waar ik het over heb is de ASRock K7VT2, een mobootje dat een soort cheapass afreksel is van echte Asus moboos, ASrock is nl. een soort goedkoper soort mobo dat Asus onder een andere naam laat maken zodat ze ook kunnen concurreren met de cheapass mobo fabrikanten. ![]() Zijn er mensen die ervaringen hebben met dit mobo?
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Hmm, ik heb ongeveer net zo'n bord liggen, van ECS, gekregen toen ik iemand's auto had gewaxt.... Alles doet het nog, alleen USB poorten zijn verrot (daarom kocht de vorige eigenaar een nieuwe ). Maar volgens mij gewoon beetje hetzelfde bordje (wat ik uit jullie reacties kan opmaken) als een Asus of ECS, alleen dan met een andere naam dan?! Succes, en hopen dat het een lekker (OC)bordje is!
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
as in: Asus betaald ECS om borden te maken, en verkoopt ze dan onder de naam Asrock snap ez vous? | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Asrock zijn overklokbare ECS-en zeg maar. Ik krijg er morgen eentje, een ASRock K7VT4-4X + Lan Via KT333 (Prijs: EUR 35.49 p/s), en daar heb ik goeie berichen over gelezen, dus van de week kan ik je meer vertellen....
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Xfire gebruikers? | Jamba | Software Junkies | 34 | 12-03-2007 20:07 |
| asrock of Gigabyte? | GBCHEATER | Hardware Junkies | 1 | 22-06-2004 17:29 |
| [Mobo] Nieuw mobo, keyboard/muis werkt niet | icezAz | Hardware Junkies | 5 | 25-02-2004 22:43 |
| pricetracker: foto's en meer gebruikers-ervaringen | the widow maker | CaseJunkies Support en Feedback | 2 | 19-07-2003 11:30 |
| 500+ gebruikers | QuincMan | Area 1337 | 18 | 30-04-2003 16:02 |