| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 mei 2003 Locatie: Rijnsburg
| Hey Ik heb woensdag me nieuwe mobo binnen gekregen een Abit NF 7-S, dus ik gelijk me pc in elkaar gezet en aangetzet, nou vroeg dat dign dus steeds om een disk om van de cd te booten. Dus ik Win 2000 cd erin (had ff geen andere bij de hand) en me pc begint aan de Win setup, vraagt ie of ie me HD moet Partitioneren omdat ie nieuw is, ok is goed lijkt mij. Dan begint ie dus met dat proces maar dan blijft ie steeds op de 100% hangen (lees: toen die op 100% stond bleef die daar ook 4 uur lang op staan), dus ik reset me pc, boot van de cd en ga naar dos om me setup te repareren, maar in DOS blijft me pc ook hangen op de 100% bij formateren. Ook wil die Win 2000 setup ook de laatste 8 mb van me schijf niet partitioneren. Nou vroeg ik me af of dit aan de HD ligt, dit is een rebfurnished IBM 60 gig 7200 rpmof aan Windows. Ik ga komende week ook nog proberen bij een vriend proberen Win XP er op te zetten dus misschien dat dat wel lukt. Maar weet iemand waar het aan ligt of aan zou kunnen liggen? Me specs waarmee ik probeerde Win te installeren zijn: Abit NF 7-S AMD 1700+ 256 mb pc 2100 R9700 IBM 60 gig 7200rpm op een Qtec 400 Watt ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| Heb je nog een andere pc bij de hand? Anders kun je ff je hdd in een andere pc gooien (als slave) en dan op die andere pc partition magic installeren. Met partition magic kun je dan je schijf opnieuw formatteren, partitioneren en geeft ook foutmeldingen waar het fout gaat, als het niet lukt. Succes ermee
__________________ AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix |
| | |
| | #5 (permalink) |
| k heb jammer genoeg pas donderdag de beschikking over een 2e pc om em in te hangen want dan komt er een vriend van me langs. Tis ook geen SATA schijf maar een ATA 100 schijf, k ben wel blij dat dat van die laatste 8 mb iig klopt . |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Daar ben ik dan weer eens, me Pa is weer weg dus kan ik op z'n pc. Na een middag vol spanning, ergernis en nog erger: Widows :P ben ik tot de conclusie gekomen dat de nieuwe schijf die ik voor me kapotte Maxtor kreeg ook kapot is , ALWEER !!!.Probleem is dus opgelost me HD was dus echt kaduuk, gaat dus weer terug naar de fabriek ![]() |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Formateren :-s | Stallone90 | Hardware Junkies | 19 | 27-03-2007 08:36 |
| Veilig formateren | N34X | Hardware Junkies | 10 | 2-09-2006 10:12 |
| antivirus na het formateren? | grim | Software Junkies | 5 | 31-07-2005 18:05 |
| Formateren | Warheart | Software Junkies | 1 | 4-07-2005 20:35 |
| XP formateren | Bliksem | Software Junkies | 16 | 26-10-2004 19:01 |