| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 september 2003 Locatie: deurne
| Hallo ik heb vanmiddag een xp2000+ gekocht. En een reepje corsair 256 mb ddr pc2100 gekocht. Nu heb ik dit op mijn mobo geplaatst een chaintech 7KJD. Ik heb als tip gekregen om zo min mogelijk hardware erop aan te sluiten. Nou dit heb ik gedaan. Nou als ik mijn pc aanzet krijg ik om de seconden en piepje. Weet iemand wat dit wil zeggen. Of wat ik fout heb gedaan.
__________________ Sig verwijderd, niet conform geldende afspraken! |
| | |
| | #5 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Citaat:
| ||
| | |
| | #7 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
misschien is et een idee om te sjekken hoeveel Watt je PSU is | |||
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Kan wel handig zijn een HDD erin... Of een CD player met knoppix, in ieder geval wat op je IDE poort aansluiten...
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Mycom? Valt wel mee vind ik persoonlijk, het is dat ze van een groothandel zijn maar anders dan kocht ik er ook al mijn spulletjes.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 september 2003 Locatie: deurne
| Nee maar het begon een maand geleden. Een maat van me had een mp3 speler gekocht. Nou dus wij voor de 4e keer terug. Want hij deed het niet meer. Hij gaf in plaats van 128 mb 0.0 mb free space. Nou die meneer die daar achter de balie stond die zei hij is helemaal niet kapot. Dus wij de winkel uit zei ik probeer hem een kijk eens hoeveel geheugen er op staad. Nou hij kijken en weer 0.0Free space. En omdat het al de 4e keer was en wij elke keer 6 euro voor de trein moesten betalen. Wou hij zein geld trug. Nou stond er in het foldertje dat het 8 dagen niet goed geld trug garantie was terwijl toen hij hem kocht het niet zo was dus ze probeerde hem af te schepen met wederom een nieuwe, Dus ik zei zachtjes (helemaal niet de bedoeling dat de meneer het zou kooren wat een k*t sevice) Maar hij hoorden het een die maat van me had binnen 5 minuuten zijn geld trug. En gisteren was het weer zo ver ik ga weer een keertje naar de mycom. Ik stond voor de winkel en ik dacht ik bel eerst ff om te kijke of ze die proc hebben anders heeft het geen nut om in die lange rij te gaan staan. want ik wilde eigenlijk een duron 1600 gaan halen omdat mijn budget redelijjk lag was 105 euro. Want ik wilde ook nog 256 mb ddr geheugen erbij kopen. Enja ze zeiden we hebben nog een PAAR duron 1600 op vooraad. Dus ik heel blij die winkel binnen gelopen staan daar 2 mensen in de rij verdeeld over 2 kassa`s. Dus ik ben aan de beurt vraag ik een duron 1600 graag en een plankje 256 mb ddr geheugen. Dus hij naar achter en toen kwam hij trug met een bankje 256 mb ddr geheugen en zei tot onze spijt zijn de amd duron 1600 helemaal uitverkocht. >D >D Dus ik zei ik heb net gebeld en toen zeiden jullie Ja die is ruim op vooraad. Toen zei hij jah dan zou dat wel een foutje zijn geweest. Maar hij was de zelfde die ik aan de telefoon gehad en ik heb duidelijk gezegt hebben jullie een duron 1600 op vooraad en toen heb ik 2 minuten aan de telefoon gehangen omdat hij kijken was. Toen hij trug kwam aan de telefoon zei ik nog een keer een duron 1600 he en wat kosten die ja 50 euro. Daar had hij niks op trug toen zei ik jah luistereen ik heb 105 euro bij me en zorg er maar voor dat ik daarvoor klaar ben dus hij naar achter en kwam hij trug met een amd athlon xp 2000+ en 256 mb ddr geheugen. Dit is de laagste processor die we hebben dus ik geef die kerel 105 eure en ik mag gaan daar ben ik dan wel weer blij mee. Maar dat ze liegen om klanten te krijgen da vind ik >D Maar weer ff ontoppic wat kan de piep zijn die mijn computer geeft.
__________________ Sig verwijderd, niet conform geldende afspraken! |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| ik heb ook een xp 2000+ en met een aero 7+ erop, en natuurlijk een stuk stiller gezet. maar nou had ik ook in m'n bios de optie cpufandetection ofzo aangezet. en omdat mijn aero7+ dan net ff te langzaam draait gaf ie ook een piep en stopte ermee... en dan zette ik weet me aero7+ op volle sterkte en probeerde het opnieuw en toen deed ie het weer wel (nu heb ik trouwens die fandetection uitgezet )ik weet niet of jij een fancontroller ofzo eraan heb hangen? en check gelijk ff of je cooler wel goed is aangesloten! en ik zou trouwens gewoon alle nodige hardware om een met een pc te werken eraan hangen...
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [TK][130] AMD XP 2000+ systeempje | Posse | Recycle Junkies (V&A) | 0 | 30-12-2007 16:01 |
| 2000 leden | QuincMan | Area 1337 | 9 | 3-11-2004 18:02 |
| Cpu geeft 1250 mhz aan ipv 2000+ | Pietjuh | Hardware Junkies | 27 | 8-02-2004 20:29 |
| Nu een probleem met win 2000 pro | plieshout | Software Junkies | 9 | 13-11-2003 07:28 |
| overclock 2000@2200 | Neonracer | Cooling & OC Junkies | 4 | 9-04-2003 01:06 |