| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
Willen jullie me misschien even helpen enzo? Geef ff wat uitleg, damn, doe normaal, ![]() - Uitleg - Minder uitroeptekens Dan wil ik je best helpen ![]() | |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Beetje rustiger! ![]() Maar raar probleem, scherm niet kapot(zal wel niet) ik weet niet waar het aan ligt, ff wachten op andere CJ's, wat die ervan zeggen :P
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #6 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Citaat:
| ||
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Geeft het scherm wel licht? (Dus dat je ziet dat hij aangaat zegmaar, als het uit-zwart een beetje lichter wordt en aan-zwart wordt). Kijk eens van heel dichtbij of er misschien wel beeld is, maar dat het alleen niet wordt opgelicht door de ccfl (of wat voor lamp-actig ding er ook in zit).
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Misschien is het stekkertje van de bandkabel van het scherm wel losgegaan. Maar k zou ff wachten op de reply van Fleppehstein, want die verdient zijn dagelijks brood met het repareren van Laptops, das zijn baan. Dus even geduld tot Fleppehstein dit topic leest, misschien ff [laptop] in de topic titel, en dan weet je waarschijnlijk meer.
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #11 (permalink) | |||
| Citaat:
Maar dan nog. Moet niet mogen, extern scherm helpt niks? dan denk ik dat je chip dood is, enige oplossing is dan terugsturen ![]() | |||
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Neem ff contact met me op, ik repareer deze laptops om mn levens onderhoud te verdienen MSN: guuzz83@NOSPAMhotmail.com NOSPAM weglaten.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| het is gelukt jongens!!! iedereen bedankt voor de hulp en schnelle reacties en vooral aan fleppuhstein die mij aan het denke zette men zus had namelijk de stekker niet goed ingedaan en dus accu proberen uit halen (wat 1 tiende geluktwas, [ze heb domblonde lokken inhaar :P] ) en dus ik porde die eruit en eroverniew in en hij zei brtrrrt en hij deed het weer waarom dit zo dringend was kwam als volgend: haar scriptie stond erop en ik moest hem voor vanavond maken want morgen most ze scriptie inlevern (op zaterdag kan je nagaan.....) |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Zoals je misschien hebt gezien heb ik je post aangepast. Ik zou je willen vragen voortaan een klein beetje erop te letten.
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Laptop doet weer raar. | GBCHEATER | Software Junkies | 5 | 9-07-2006 16:55 |
| pc doet niks meer | tongue_of_colicab | Hardware Junkies | 8 | 3-02-2006 18:10 |
| mp3 doet niet meer | MarkYRuleZ | Area 1337 | 3 | 25-11-2004 18:40 |
| Cd-rom drive doet et niet meer... | Nillie | Hardware Junkies | 5 | 3-08-2004 14:48 |
| Laptop stuk? keyboard doet raar | Hermanator | Hardware Junkies | 3 | 4-04-2003 12:15 |