| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| lo casejunkerds, Effe vraagje, Wie weet waar ik goedkoop aan een kingsize (Dus niet die intergrated numpad meuk) illuminated keyboard kan komen? Zo eentje als deze. Qwerty is uitteraard een must. Vreemd genoeg zijn ze overal sterves duur (80 euro of meer), behalve bij www.casekings.de (40 Eur . Alleen is het daar een qwertz (Duitse layout met gekke leestekens).. Om te huile..Goedkoop kan dus WEL... Je kan me niet wijsmaken dat ie zo duur wordt alleen door die layout.. Dus wie kan me ermee helpen?
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Wat zeg ik nou net?Caseking heeft alleen qwertz layouts. Bedankt voor et semi goed opletten iig. ![]() Beter dan helemaal niks zeggen.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Sharkoon heeft nu ook een kingsize ramplank: http://www.sharkoon.com/enghtml/input.htm , Alternate heeft em (nog?) niet in hun assortiment zitten, maar snuffel eens wat webshopjes af die ook Sharkoon verpatsen.
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 maart 2003 Locatie: Zutphen
| Heey freak miss moet je ff contact opnemen met maxpert miss dat hun em kunnen bestellen. Ze hebben iig wel revoltec spul liggen/hangen dus miss is er wel een prijsje te regelen ofzo ![]() www.maxpert.nl Grtz crep8
__________________ HyPeR-X aka Crep8 |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Maxpert heeft em niet in zijn assortiment staan zo te zien? Of is dat op de site maar n deel van wat die winkel verkoopt?
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 maart 2003 Locatie: Zutphen
| Denk et wel heb afgelopen week ook een fancontroller van revoltec gekocht daar die zag ik ook niet op de site,en op hun site staan alleen sun beam ccfl's maar ze verkopen ook revoltec,Ook heb ik Unreal Tournament fan guards gekocht daar maar die vind ik ook niet op hun site. Ze hebben iig. wel spullen van revoltec liggen, Dus je zou ze ff kunnen mailen of hun em hebben/kunnen bestellen. Grtz crep8
__________________ HyPeR-X aka Crep8 |
| | |
| | #8 (permalink) |
| ok, tnx. De hunt is still on, tot ik er een gevonden heb, btw. ![]() P.s. Die van sharkoon vind ik niet zo mooi.
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 april 2003 Locatie: Haarlem
| Ik heb laatst bij perfect systems wat besteld. Wilde toen ook een Epox 8 RDA3+, maar die stond niet op de site. Ze verkochten wel Epox, dus gewoon gemaild of ze hem toe konden voegen. Volgende dag stond ie erop. Dus als ze een merk voeren en het product is in Nederland te bestellen, dan lopen ze vast achter met updaten. Succes iig.
__________________ AMD Athlon 2100+ @ 1900 mHz | 1024 MB DDR | Nvidia GF 4600 Ti | 5.1 surround | 200 GB 7200 RPM 8 MB | Levicom 550 watt | Lian-Li PC 61 black |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Dat vind ik niet zo mooi. En dat is niet zo makkelijk als je denkt. CCFL's kun je niet zo gemakkelijk gelijkmatig verdelen onder de toetsen zonder er n HELE hoop geld aan uit te geven, LED's idem dito, en glow wire gloeit niet hard genoeg.
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Radiance ILLuminated Pro Gaming Keyboard | Limpi | Hardware Junkies | 2 | 16-03-2006 21:49 |
| Waar kan ik een goede free host krijgen ? | Li-Unit | Area 1337 | 22 | 4-02-2004 19:53 |
| [NP] Zippy EL-715 Slim Illuminated Keyboard | Bart_Banaan | News & Review Junkies | 4 | 21-11-2003 13:38 |
| Waar koolance 601 kast (blauw) kopen goedkoop WEBSHOP? WELKE | joost_mod | Casemod Junkies | 3 | 13-09-2003 13:47 |