| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| ik krijg mijn Tornado GeForce 2 MX400 niet aan de praat. dit beestje is nieuw gekocht. en het is maar een oud kaartje omdat ik niet veel vor over had. :P maar ik steek hem in mijn moederboard (kan zo niet meer achterhalen wat voor moederbord. denk DFI..) met 2x AGP maar ik krijg geen beeld uit het digi.. dus mijn oude videokaart er wer ingehangen. en de bios maar eens doorgelopen.. opzich staat alles voor AGP op enabled.. dus naar mijn idee zou hij moeten werken. hij krijgt wel spaning want de Ventilator draait wel.. maar geen beeld.. wat kan hier de oorzaak van zijn?? Specs: Inno3D GF 2 MX400 AGP 64MB met TV uit. op mobo> met 2x AGP
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| |
| | #8 (permalink) |
| hmm dan ga ik toch maar morgen eens even specs van het mobo zoeken.. al denk ik ook dat ie niet goed is.. want ook op mijn vaders PC. die een AGP vid kaart heeft draaide hij niet.. euhm meer morgen.. ( oeps ik bedoel later vandaag tis alweer half 2 :P ) waar de disco niet goed voor kan zijn ![]()
| |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 januari 2003
| je mobo/kaart moeten zelfde AGP standaard ondersteunen, heeft allemaal met voedings spanning te maken o.a. AGP 8x heeft 0.8v signalling spannign, AGP 4x deed het met 1.5 en AGP 2x met 3.3 AGP 1 deed het zelfs met 5 en alle standaarded zijn niet zomaar compatible met eklaar dus let daar op.
__________________ We are borg. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile, you will be assimilated |
| |
| | #10 (permalink) |
| okee van de site van inno3d geplukt over deze kaart: Systems Requirement : IBM® PC or 100% IBM® PC Compatible Intel® Pentium II, Pentium III One available AGP bus slot (AGP 1.0 or 2.0 compliant)* CD-ROM drive Minimum 64MB System Memory Microsoft® Windows® 95 (OSR Ver 2.1 with USB supplement installed), Windows® 98, Windows® 98 Second edition, Windows® NT4.0 or Windows® 2000 Standard VGA and multi-frequency monitors with analog DB 15 VGA connector support * One available PCI bus slot dus ik ga nu even onderzoeken wat voor board het is.. ligt een celeron op..
| |
| | #11 (permalink) |
| okee het probleem is opgelost. het bleek dat er in de bios ergens nog een verborgen instelling stond die of PCI of AGP als video kaart kiest. maar nu heb ik een volgend probleem. de monitor die aan de videokaart hangt:, daar weet ik van dat hij normaal een resolutie aankan van boven de 1024x7.. maar nu heb ik alleen mijn hele desktop op het scherm bij een resolutie van 640x480.. als ik hem hoger zet dan heb ik niet mijn gehele desktop en gaat ie scrollen : dus muis naar benden kom ik uit bij de taak balk.. dat soort geintjes.. wie weet wat hiervan het probleem is??? ik heb al wat instellingen geprobeerd. maar kan er niet achter komen.. ![]()
| |
| | #13 (permalink) |
| video drivers zijn geinstaleerd en geconfigureerd. de monitor drivers zijn de stadaard monitor driver. die gebruik ik op elke computer.. en dat werkt gewoon goed tot 1600x1200 >/
| |
| | #15 (permalink) |
| gedaan nu.. en nieuwe instal gedaan maar helpt nix.. iemand nog een idee wat het probleem kan zijn?? want dit is erg irri.. en die computer moet over 10 dagen mee naar een evenement.. dan moet hij goed zijn..
| |