| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Dat zijn argumenten tegen de Linksys router.... en niet tegen routers algemeen.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Staat geen modbreak. gewoon mijn woorden als persoon en member van deze site. JE scheert alleen alle routers over 1 kam, en dat is gewoon niet juis om een duidelijke mening te vormen.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Geregistreerd: 4 juni 2003
| Citaat:
| |
| | |
| | #20 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
![]() je moet alleen ff kennis van zaken hebben oftewel, een CCNA certificaatje is wel handig als je met die dingen aan de slag wil. (/me doet een opleiding ICT Lyceum en krijgt daarbij ook Cisco opleiding met practicum, mogelijkheid tot doorgaan naar CCNA voor klein prijsje inbegrepen) | ||
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2003
| Een vriend van mij heeft ook een goedkoop routertje. Hij is al ruim een jaar bezig om dat ding goed te laten werken, maar nog steeds lukt 't hem niet. En als ie het doet, is dat meestal niet langer dan een week. Ik heb dus de vraag, als je provider (Kabelfoon in dit geval) meerdere pc's op je verbinding verbied, kunnen ze dat dan ook van een afstand zien??? Ik heb hier zelf een P1 133 met Windows 2000 Professional, standaard ICS, Firewall en een hele server setup (FTP, HTTP, MAIL). Werkt perfect, 8 poorts switch erbij en klaar... PC staat wel 24/7 aan, dus dat tikt wel aardig aan op je rekening (ookal zijn die P1 systeempjes niet zo veel Watt).... |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
dus officieel kunnen ze niets zien. en btw, ze mogen het ook niet verbieden volgens mij. als jij een lijn afneem bij hen, is het jouw zaak wat je ermee doet, niet die van hen. zolang je maar doet waarvoor je betaald hebt (bandbreedte en download limieten) | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Router voor 2 pc's | rietveld | Area 1337 | 4 | 22-07-2007 19:33 |
| [Server] PHP/HTML Server opzetten | Raven | Software Junkies | 16 | 24-08-2005 15:36 |
| Server geheugen alleen wat voor type?? | DJD xtreem | Hardware Junkies | 7 | 13-06-2005 17:28 |
| FTP server achter router | Tommyboy | Software Junkies | 15 | 24-04-2005 09:14 |
| php en mysql support voor home server | inanc_gangster | Software Junkies | 2 | 5-04-2004 13:25 |