| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| weet iemmand nog een bech die je pc goed stressed? en dan niet voor je vikaart maar voor de rest? ik heb sissoft sandra al geprobeert en dan de burn-in wizard 5x gedaan maar dan komt me proc gewoon niet boven de 39 graden uit. ook als ik mafia voor een uur of 2 achter elkaar speel komt de temp niet boven de 41 graden uit. Ik heb een amd 2500+ met daarop een aero 7+ en 4 standaart coolermaster casefans.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Een paar DivX compressen wil je CPU wel lekker opstoken.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% | |
| | |
| | #4 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 17 juni 2003 Locatie: sint-Job-In't-Goor
| Citaat:
http://users.bigpond.net.au/cpuburn/ dan is je cpu 100% stressed ![]()
__________________ KOFFERMOD : AF Lian li : 60 % | ||
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Het beste is altijd nog gewoon old fasion Sisoft sandra die benchmark laat je cpu wel zweten.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 juni 2003
| yep laat sisoft sandra een 30 maal lopen de burn-in enkel de cpu arithmetic, cpu multi-media, memory bandwidth benchmark en die zal wel boven de 41° gaan :P
__________________ 2600+ barton @ 11.5 * 200 , AMD 2600+(mobile)@ deat , asus A7N8X-deluxe gevoldmod(vcore and vmem), 2X 256MB DDR400, 9800 PRO, Seagate HD's |
| | |
| | #8 (permalink) |
| heb net cpu burn voor 30 minuten gedaan en hij kwam niet boven de 38 graden met een kamer temp van 25 graden. @Thoughtless: waar kan ik dat downen en wat is het? @tannoy: ok dat zal ik morgens is doen, kijke ofie dan wel een beetje wil opwarmen :P als die dan nog niet boven de 41 uitkomt dan mag ik aannemen dat ik toch lekker zal kunnen ocen met deze cooler&proc ![]() p.s. hoe warm zou ik me proc maximaal laten worden?
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Probeer de nieuwe Prim95 eens. En dan de 2e optie (maximum power consumption/heat dissipation). Die vraagt bij mij heel wat van mijn voeding en koeling. Edit: Ik zou als vuistregel stressed 60*C max aanhouden. Daarboven krijg je ook weer last van instabieliteit.
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Prime95 idd Die ff een paar uurtjes Dan stijgt je temp wel ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
deze temps heb ik na 30x sissift sandra burn-in met cpu multi-media, memory bandwidth benchmark. @Syzzer: waar haal ik dat vandaan? edit: schijnbaar werkt dat zonnet weer is net dus zeg ik me temps zo maar. systeem temp was 24 graden en proc was 41 graden en dan gaf MBM5 ook nog op sensor 3 -48 graden aan dus die zal wel niet kloppen ![]()
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| is je temp sens wel goed? kan je van boven met een IR camera tussen heatsink en CPU meten, dat je de core ziet? Ik denk dat die niet echt goed is met die temps..
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 juni 2003 Locatie: @myhouse
| Citaat:
| |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Via http://www.google.nl/search?q=prime95 had je het kunnen vinden. Beetje moeite doen mag best... Maar het moet dus deze site zijn: http://www.mersenne.org/freesoft.htm (voor Prime95 that is)
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 |
| | |
|
| « Barton
|
Toshiba T1200 » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het OC/benchmark-resultaten Topic | Demoniac | Cooling & OC Junkies | 285 | 29-03-2008 20:10 |
| benchmark probs | Rush | Hardware Junkies | 8 | 5-07-2007 21:42 |
| processor-benchmark | AMD'er | Software Junkies | 5 | 7-10-2003 10:33 |