| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
![]()
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| ik snap dat ook voor geen meter... al sinds de AT standaard zit ie aan de rechterkant van de kast.. waarom nu opeens andersom? dit is hetzelfde als een engelsman vragen om vanaf morgen aan de rechterkant van de weg te gaan rijden... het nut ervan ontgaat me volledig, net als de plaatsing van de processor en de afmetingen van de voeding. bij de AT standaard was er wel degelijk een goede reden om over te stappen naar een andere standaard, (AGP, self switching PSU, betere kabeling) maar hier kan ik eigenlijk geen goede redenen verzinnen om van ATX over te stappen naar BTX. beter was om de ATX standaard te reviseren en de volgende dingen toe te voegen: - serial ATA connectors - PIV en ATX stekker onderbrengen in 1 nieuwe stekker (eventueel met verloop of dubbel uitgevoerd) - betere koeling inplementeren in de ATX standaard specs - AGP slot vervangen voor PCI-X - nieuwe standaard definieren voor de ATX backplate, backwards compatible als het een beetje kan (de losse backplates voldoet me nog steeds prima overigens) sinds de introductie van ATX zijn er al zoveel dingen gewijzigd, dus waarom kan dat opeens niet meer? de ATX kan nog wel wat jaartjes mee, dus het invoeren van een nieuwe standaard vindt ik nu nog onzin. |
| | |
| | #33 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
| ||
| | |
| | #35 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| CTX is ook monitormerk ja, dan krijgen we weer een of andere gare naam vor een formfactor ofzo, iig tegen die tijd heeft de hele wereld waterkoeling dus dan maakt et niet meer uit.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| [MODBREAK] Ik wil niet de onaardige mod uithangen, maar laten we het Bij BTX houdsen, CTX is puur speculatie. En hou het ook op een technisch niveau, zodat het topic hier gewoon kan blijven. Your friendly neighbourhood moderator: Fleppuhstein. Bij oneenigheid over een van mijn mod acties neem contact op via MSN, PM of Mail [MODBREAK]
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| BTX is pure GELDKLOPPERIJ het is helemaal nergens voor nodig en voegt zowat nix toe aan de computer... het klinkt leuk.. maar met wat modden kun je hetzelfde tot beter resultaat verkrijgen aar mijn idee.. ik vindt gewoon sommige dingen compleet onnodig.. zoals bijv. de mobo aan de andere kant.. daarnaast wil ik toch zeer graag de com poort houden.. werk veel met serieel data verkeer omdat USB te veel digitaal gaat om nu met bepaalde apperatuur te comuniceren... ik heb net veel geld neergelegd om een Pentium 4 Centrino laptop te kopen met COM poort... die com poort vindt je niet meer op de goedkope modellen en juist voor mijn werk heb ik dagelijks de com poort nodig... USB neemt wel zo zachtjes aan zijn intrede in de lichtwereld.. maar nog lang niet alles is erop voorbereid.. als het erop lijkt dat BTX toch zijn doorvoer vindt ga ik snel de nieuwste ATX hardware kope.. om zo nog 3 tot 5 jaar te kunnen hobbelen op ATX.. zodat tegen de tijd dat BTX flopt, en iedereen weer terug valt op ATX ik al lekker mij een BTX heb bespaard... AMEN
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| pfff binnen kort WC dus screw he airflow
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 juli 2003 Locatie: lelystad
| de moederbord kan beter plat op de grond komen want ze worden toch steeds kleiner de kleinste is al 12*12cm
__________________ www.fileforum.org/forum3 |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| 12x12 de kleinste... wel nee! je hebt complete mobo van 3,5" Kijk hier maar eens: http://www.inkoopacties.net/ia/6frwk9rl/1?g=xb5z3pdl ![]()
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #45 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Onzin post in area 1337 | Fleppuhstein | CaseJunkies Support en Feedback | 5 | 7-04-2003 14:23 |