| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Ik kreeg vanmiddag dit ding in handen. Ik vin um wel geinig (loodzwaar maar dat maakt niet uit). Hij is nog in orde, alleen de status van de batterij ken ik niet. 't Is een Intel 8086 @ 4,7 Mhz met 1 MB geheugen en 20 MB HDD. In 1987, toen ie uitkwam, kostte hij 8000 Duitsche Mark (zeg 4000 eur .Correct me if i'm wrong (kan de website waar die prijs op stond niet meer vinden) ![]() ![]() Grote plaatjes: http://www.jan-kowalski.de/cm_t1200.htm Nu vroeg ik mij af.... Wat zou de 'liefhebber' hier nu voor geven? K wil um eigenlijk niet weg doen, als IT-er in opleiding vin k ut wel leuk zo'n ding te hebben... |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
Ff zonder dollen. Als je een verzamelaar kan vinden issie wel geld waard. Hij is wel al voorbij end of life. Dus als ie defect is is er geen drol meer voor te krijgen. Maar verder heeft dat ding denk ik meer emotioneele waarde dan financiele waarde.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Ik zou niet exact een bedrag kunnen noemen, aangezien het om een real piece of antique gaat Dit is echt afhankelijk van wat de liefhebber er voor over heeft.Om dan toch een prijsje te noemen zou ik beginnen bij 100 euro, daarbij meldend dat dit dus gebaseerd is op wat de echte liefhebber ervoor wil geven.
__________________ Dus... |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| Misschien geeft de oudijzer handelaar er nog wat voor ![]()
__________________ AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Ik heb ook zo'n soort portable ding liggen maar dan van Philips, en die heb ik dus helemaal uit elkaar gehaald. Dat LCD wat er in zit is monochroom, en makkelijk met een PIC-controllertje aan te sturen. Dan kan je via een PIC er wel zinvolle texten op krijgen. Voor het apparaat zelf weet ook ik helaas geen toepassing...
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Citaat:
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Heb dat dingetje eens uit elkaar gehaald, en dat display is idd wel leuk. Er zit volgens mij niet echt iets van een controller op (3 x Toshiba T7900 chip en 8 x T7778A chip). Nu weet ik dat je normaal geen lcd's uit rekenmachientjes en telefoons kunt aansturen, maar een PIC controller (zei BB) zou een optie zijn. Nu las ik op een ander forum dat het misshien zo zou zijn dat er gewoon een vga aansluiting op zat. Dat ding heeft een 15 pins stekkertje (gewoon 15 pinnetjes op een rijtje) en een aansluiting voor de backlight. Zou het idd kunnen dat die gewoon aan de vga kan en hoe moet ik die dan aansluiten? (lijkt me erg sterk, maar zou t toch graag willen weten ) |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| teneerste lees ff het EHBOV topic in elektronica junks door.. daarna kan ik je gaan verblijden dat hier een monochroom display inzit.. dus 2 kleuren.. dat wil dus never nooit niet op een VGA aansluiting die allerlei aansluitngen heeft om de kleuren te regelen... als het display het zou ondersteunen om het standaard monochroom te draaien.. kun je altijd nog opzoek gaan of je ergens een 18de eeuwse videokaart kan opduikelen et monochroom aansluitng.. maar veel kans geef ik je niet...
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Lcd toshiba scherm | frans | Elektronica Junkies | 37 | 13-03-2007 08:56 |
| [EL] Toshiba TFT scherm aansluiten | Raven | Elektronica Junkies | 12 | 23-08-2005 19:47 |
| toshiba notebook geheugen | GBCHEATER | Hardware Junkies | 7 | 25-05-2004 17:34 |
| Toshiba TC551001BFL - 70 V | amd | Elektronica Junkies | 6 | 23-09-2003 18:13 |
| Bios van Toshiba Satelite 2140CDS | FireWurX | Software Junkies | 7 | 19-04-2003 16:55 |