| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 augustus 2003
| Hello, Ik ben net terug van UK,12-09-2003. Ik ging daar naartoe met kamp. Toen we mochten winkelen in Canterbury had ik nog wat onderdelen gekocht. Een Lian Li Thermometer, Akasa LED Case Fan en een Biohazzard Fan Grill. Mijn Fan doet het. Alleen ik heb problemen met mijn Thermometer. Dit is hem http://www.lian-li.com/product.php?a...ewPD&prdid=798. Hij gaat wel aan. Voeding heb ik denk ik wel goed aangesloten, maar er zitten nog 2 aparte snoertjes aan met aan het uiteinde 2 sensors met een plakstikkertje. Deze moet je op je HD plakken of CPU of ergens anders. Maar ik heb hem erop geplakt maar ik zie niks verschijnen. Zou iemand een oplossing weten ? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 september 2003 Locatie: Zeist
| stroom, batarij misschien ofzo? ik zou ook verwachten dat het werkt als alles is aangezloten, zit er nergens een power aansluiting ofzo (hoeft niet eens een snoer te zijn)
__________________ Battlefield 1942 roelt de bergtop |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Lian Li PC-G70 | Darahan | Casemod Junkies | 12 | 18-04-2006 22:38 |
| Lian-71 ++ WC | SUB-ZERO | Cooling & OC Junkies | 5 | 17-11-2003 21:38 |
| lian li | scrolllock | Cooling & OC Junkies | 8 | 4-06-2003 17:09 |