| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 april 2003
| ik zou graag eens weten wat jullie van deze kaart vinden hier is alvast de link http://www.soundblaster.com/products...ro/welcome.asp |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 september 2003
| ikzelf verwacht heel wat van deze geluidskaart, als hij heel goed is dan gaak hem zeker kopen want heb een geluidskaart nodig! Ik ben vooral een casemodder, gamer & webdesigner en dan is het toch vereist dat je toch degelijk geluid hebt, toch voor games en muziek te beluisteren, beluister veel online en dan zal zeker dit mooie wonder van pas komen. Heb me zaterdag een nieuwe PC besteld, waarover ik later zeker nog zal posten op dit forum, wat ik wel kan belichten is dat het zal gaan om een AMD-processor met Gigabyte mobo en Waterkoeling (Phase Change was ietsje te duur voor mij)! Hierbij heb ik dan ook heel mooie speakertjes gekocht van Creative nl. de volgende: Creative I-Trique 2.1 L3500. Zelf heb ik ze een beluisterd in PC zaak terwijl PC een film aan het spelen was en het geluid is prachtig. Aanrader dus. Ik wacht al vol ongeduld op mn bestelling :P |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Silversim
| zeker leuk ik heb aleen 3 maanden geleden een audigi 2 ex gekocht en ik vind dit echt een lekker aparaar. aleen 6 kanalen tegelijk opnemen das wel helemaal overdreven. zeker iets leuks deze aparaat
__________________ ericq |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
![]() /me is helemaal voorstander van Onboard audio /me draait met een Realtek ALC650 5.1 Surround onboard dingetje | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Moederbord v.s. Creative 5.1 geluidskaart conflikt | Pietjuh | Hardware Junkies | 4 | 22-12-2004 09:27 |
| AMD’s nieuwste technologie: 90nm | TreboR | News & Review Junkies | 3 | 16-10-2004 22:19 |