| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Hey daar, Ik heb een probleempie met een servertje dat ik hier heb staan, het probleem is dat tijdens het inbellen het schermpje blijft staan op '"Bezig met wachtwoord en username verifieren" ofzo, en na een tijdje zegt ie dat de externe PC niet reageerd. Soms lukt het echter wel om in te bellen zoals nu, en dan kan ik gewoon op het internet. Het netwerk tussen beide computers werkt 100% goed, de Pc's kunnen elkaar zien en pingen. De specs van de server zijn: Dell OptiPlex Gs+, 200Mhz, 64MB RAM, Win XP Pro, 3.2GB HDD. Het modem is een ![]() Speedtouch USB van Alcatel, en de drivers die erop staan zijn versie 201.2.0.0. Het modem is zonder enige verlengkabel aangesloten. Ik heb op veel forums gekeken wat dit zou kunnen zijn, het rare is dat ik dit niet met me eigen PC heb maar wel met de server.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Jah, win reinstall heeft ook niet veel geholpen, ik heb op die PC 3 dagen geleden Win Xp pro geknalt... dan is die install nog niet verneukt.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Ja, van de CD die erbij zat komen de drivers. (en ik zeg lekker HET modem en HET bios :P)
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| hm, ook al de drivers geupdate? en kan win xp pro je modem zelf niet zien? en draait xp pro wel knap bij jou? 200mhz en 64 mb is niet bijster veel... (GVD! )
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Ik heb geen nieuwere drivers kunnen vinden dan die ik nu heb, en ik denk ook niet dat het aan de drivers ligt omdat het modem zonder probs op me eigen snellere PC loopt. Met die P200 heb ik ook iets van 5 minuten boot-time maar dat boeit niet want hij staat toch altijd aan, het zijn de minimale systeemeisen voor XP (200Mhz, 64MB, 1038MB via DOS install)
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Ik ken dit probleem, head ik ook wel kon ik oplossen door de bautrate van het modem goed te zetten kwam bij mij toen automatisch altijd verkeerd door die driver die erbij zat
__________________ Wannabee moderator/crew |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Verbinding aan-uit-aan-uit | Pawiro | Software Junkies | 8 | 15-11-2006 22:56 |
| Geen/weinig verbinding | Pawiro | Hardware Junkies | 2 | 24-09-2006 03:05 |
| Verbinding via 2 routers?? | /Slash | Hardware Junkies | 9 | 1-02-2006 16:19 |
| Internet verbinding valt zonder rede gewoon uit :S | Tha Godfather | Software Junkies | 10 | 27-07-2004 16:57 |
| Koppelstuk Knelkoppeling verbinding | Mojo^PowaH | Cooling & OC Junkies | 5 | 4-04-2003 23:59 |